Hotness

image2187
Snart kommer ett nytt märke till glitzy.se Tjejen som ligger bakom Hotness heter Karoline och är en talangfull donna. Armbanden tillverkas av vintagematerial från 1970-talet såsom mässing, glas och kristaller från USA och Japan. Hotness filosofi är att återanvända saker, och då i ny tappning. Varje armband tillverkas i begränsad upplaga ( ej mer än 4 st per modell ) så att ägaren ska känna att det är ett originellt och speciellt smycke.

Tror ni jag kommer norpa ett av varje till mig själv? Ohhh yes girls!

Jag vet inte priserna ännu och de beräknas komma in om ca 1.5-2 veckor. Kan ni vänta så länge?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Gud vilka fina!! Helt underbara!

2008-03-19 @ 14:22:15
URL: http://madelenealmstedt.blogg.se
Postat av: therese

Hejhej! Jag vet att du en gång vid ett tidigare tillfälle hade beställt ett par skor från Gojane.. funderar nu själv på att göra det och hade några frågor som jag hoppas du kan svara på :)

För det första, skulle du säga att storleksguiden stämmer? Jag har 37 i svensk storlek och deras size chart visar då att jag ska ha 6 eller 6,5. Gick du efter guiden och stämde den?

Sen undrar jag även om tull tillkommer och vid vilken summa den tillkommer, typ att man måste betala tull om man beställer över 300 eller liknande? Undrar också över fraktkostnad?

Oj det blev långt.. Hoppas du orkar svara, jag skulle vara väldigt tacksam :)

2008-03-19 @ 14:24:13
Postat av: Rebecca

Det sista armbandet med peacehänge var superfint!

2008-03-19 @ 14:37:43
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se
Postat av: Nicki

den längst ner tyckte jag bäst om! Mycket snygga!

2008-03-27 @ 06:28:17
URL: http://niicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0