Karlskoga 16.05

Hello people. Jag bloggar altså live från lilla hålan Karlskoga. Karlskoga är en liten håla i värmland där jag är född och uppvuxen. Så fort jag tog studenten flyttade jag. Tack och lov. Det är mysigt att komma hem på besök, men jag skulle aldrig klara av att bo här. Men jag ser inte ner på dom som gör det ;)
image2200
Här är vi halvvägs till karlskoga.

image2201
Här har vi precis lämnat Linköping och min trafikfarlige sambo kör. Men i Laxå tog jag över och jag lyckades hålla mig ifrån en olycka även denna gången vilket är fantastiskt med tanke på hur vårdslös och farlig jag är enligt vissa.

Kommentarer
Postat av: Malla

Hahaha, du är ju rätt kul asså :-)! (alltså åt att du lyckades hålla dig ifrån en olycka och vad andra tycker om din körstil ;-)

2008-03-21 @ 18:29:32
Postat av: Anonym

Jag bor i karlskoga inget fel på stället...

2008-03-21 @ 19:25:47
Postat av: Leila

Jag bor också i Karlskoga för tillfället. Men tillfälligt bara, blir förhoppningsvis inte långvarig. Saknar Jönköping för mycket :(

2008-03-21 @ 19:37:11
URL: http://leila.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha! Första gången ja titta in på din blogg, å så skriver du om Karlskoga av alla ställen! Ja själv är också född där, bodde där tills ja va typ fem dock, sen flytta vi till Uppsala där ja blivit kvar sen dess. Resten av min familj är där just nu för att fira påsk, blev dock hemma denna gång för att jobba. Hälsa Karlskoga ifrån mig!

2008-03-21 @ 19:55:43
URL: http://lijoan.blogspot.com
Postat av: F

Jag bodde i Karlskoga mellan ungefär 5 och 10 års ålder. Eftersom jag var så liten så minns jag fortfarande Karlskoga som en stor stad :)

2008-03-22 @ 00:25:45
Postat av: Emma

Jag såg dig inne på Nöjesbutiken igår faktiskt. Hade jag inte vetat att du var härifrån så hade jag nog inte känt igen dig, men nu visste jag ju :P

2008-03-22 @ 10:41:21
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0