stars

image2165
Kommer stjärnorna slå i vår och sommar? Att de flesta redan har annamat blommorna är det ingen tvekan om. Prickarna är också på G. Men stjärnorna, hur blir det med dom egentligen? Kommer du köpa ett plagg med stjärnor? Eller du kanske redan har gjort det?

Bilderna ovan kommer från Chanel och YSL:s visning. Men de är inte de enda designerna som har satt detta mönster på sina kläder. Jag säger nog nej till trenden. Stjärnor för mig är något som hör hemma på ett litet barn. Men det skulle inte förvåna mig om jag kommer med ett plagg längre fram ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

jag gillar stjärnorna mer än blommorna och prickarna :)Men än så länge har jag bara en sjal i det :P

2008-03-16 @ 19:07:43
URL: http://juliakrischel.blogg.se
Postat av: victoria

Jag har nyligen köpt en sjal med stjärnor på, den tycker jag är skit snygg men gillar inte om man har det i ett helt plagg, det känns lite mkt.

2008-03-16 @ 20:13:29
Postat av: Rebecca

Nej, stjärnor är ej min grej ÄN. Man skall aldrig säga aldrig. ;-)

2008-03-16 @ 21:06:22
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0