träning tisdag & onsdag

image2147
Jodå, jag har allt tränat trots frånvaron med blogginlägg om det. I går blev det axlar och 20 min jogging.
Idag endast rygg. Jag stog och snackade bort tiden på gymet. Så bara därför måste jag ned i morgon också och köra biceps, triceps och bröst. En muskelgrupp för lite, men som jag har latat mig blir det så här.
Förhoppningsvis blir det en squash på fredagkväll.

Någon undrade vart jag hittade min motivation. Bra fråga för jag har ingen. Jag tvingar mig ner till gymet varje gång. Jag är så omotiverad. Men det är nog för att jag har så mycket att göra. Jag har ju för fasen ingen tid där jag kan göra inget.

Att sommaren närmar sig ger väl lite motivation till förbränningen i alla fall. Jag vill vara i topptrim i sommar. Snart är det dags för en förebild så vi kan se framstegen månad för månad ;) Jag måste bara ta tag i maten på allavr någon jäkla gång.

Kommentarer
Postat av: Sam

Har du några tips hur man snabbt blir av med lovehandles o får en ( någolunda ) platt mage? Jag har en sån konstig kroppsform....small överallt förutom en liten putmage :) Men nu ska den bort....

2008-03-12 @ 23:02:30
Postat av: Erica

Precis sommaren har bestämmt mig för att vara i superform jag med har alltid mått dåligt på sommaren för att man kanske inte trivts med sin kropp så nu några månader innan har jag börjat tagit tag i det på allvar:)För den här sommaren kommer att bli den bästa intalar jag ialf mig själv:) ha en underbar dag//Erica

2008-03-13 @ 09:12:15
Postat av: kfv

Topptrim till sommaren? Tycker du är ganska trimmad nu... Har dock en fråga som du kanske kan besvara. Du har inget bra tips på produkter som är muskelbyggande? Jag har tidigare provat olika pulversorter men de är jag ingen större vän utav utan jag är mer på jakt efter tablettvarianter och då menar jag inte någon olaglig variant... Det är ju bara sån djungel där ute och det är bättre att fråga någon som vet.. Jag tränar på gym 3 pass i veckan samt springer 3 pass. Så har du något lämpligt är du välkommen med förslag. Tack på förhand.

2008-03-13 @ 13:27:46
Postat av: Joakim

kfv: Omöjligt svara på utan veta hur du äter och vilken nivå du lägger träningen på. Gör du allt rätt och ändå saknar resultat kan kreatin vara något för dig. Annars är kostillskott rätt överskattade få har bevisade effekter. I så fall sikta på prestationshöjande som koffein,kreatin mm. protein äter du som ett tillskott och inte måltidsersättare, kolla även på aminosyror som EsaPro.

2008-03-13 @ 13:58:19
Postat av: Joakim

Sam: Hur du håller fett är genetisk och kan inte punktförbrännas lika väl som man kan bestämma vart det skall lagras. Detta innebär enda sättet att få bort det är ligga på ett kaloriintag som är mindre än det du gör av med på en dag. Dvs kotrollera kosten och vill du kunna äta lite mer se till öka förbränningen genom mer fysisk träning.

2008-03-13 @ 14:20:46
Postat av: kfv

Joakim- Jag tränar nog "ganska vanligt" om man nu kan uttrycka det så. Väl på gymet är det varierande övningar och kosten försöker jag hålla bra. Har dock inga problem alls med vikten utan målet med min träning är ju att lägga på mig ett par kilo, helst då med muskelvikt :) Men sen är jag absolut ingen expert på det här med träning men jag vill gärna se att träningen ger resultat mer effektivt.. Men jag ska ta till mig dina tips. Du har inga produkter som du kan tipsa om? Tack för din hjälp!

2008-03-13 @ 14:31:19
Postat av: glitzy

erica: lycka till :)

2008-03-13 @ 19:41:43
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: glitzy

sam: såg att jocke svarat dig redan :)

2008-03-13 @ 20:13:34
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Sam

Glitzy: Yep! :) Fysisk träning låter ansträngande, Jocke. ;)Du ska bara veta hur lat jag är! Men jag har bestämt mig, platt mage till sommaren...och där med basta!

2008-03-13 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0