Glitzy betygsätter

Som ni säkert vet så pågår filmfestivalen i Cannes för fullt. Jag har tagit mig en titt på stjärnornas klänningar och ni får här veta min åsikt. Era åsiket är så klart mer än välkomna.

Devon Aoki får en 2:a
Jag gillar modellen, figurnära och axelbandslöst är riktigt fint. Men att se ut som en fisk som har tappat hälften av fjällen är ingen höjdare.

Julianne More får en 1:a
To muck lull lull på klänningen. Jag behöve rinte säga mer än så?Att hon inte fick en nolla i betyg beror på att den var gul. Gult är inte fult, utan riktigt hett i vår & sommar.

Mischa Barton får en 3:a
Kanske inget jag själv skulle glida ut i. Men å andra sidan går jag inte på såna här tillställningar så ofta. Klänningen är elegant, ett axelband, lila och sjysst passform.

Eva Longoria får en 3:a
Hon är så jäkla snygg så jag vill ge henne en femma bara för det. Men jag har lite svårt för den starka färgen. Modellen klär henne och klänningen är absolut gala.

Natalie Portman får en 4:a
Kul med en kortare klänning bland alla dom långa. Det är volanger, tubtopp, och markerad midja. Många rätt där!

Angelina Jolie får en 4:a
Grönt är skönt och Angelina passar alldeles utmärkt i denna sköna skapelse som är perfekt när man är gravid precis som hon.

Det var allt för nu. Kanske uppdaterar med fler klänningar sen om tid finnes :) Vad tycker ni? Vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Therese

tänkte skriva att evas är snyggast... men det är den ju inte... men HON är snyggast, så det spelar liksom ingen roll.

Gillar din blogg jättemycket förresten.

2008-05-16 @ 10:33:38
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: Emma

Evas är helt klart snyggast inget snack om saken, bara älskar färgen=). Mischas var helt ok men resten av klänningar var inga höjdare direkt.

2008-05-16 @ 12:23:01
URL: http://memmman.blogspot.com
Postat av: Anonym

EN FRÅGA:

är gold button dress MARINBLÅ eller SVART? det framgår inte, om jag inte läser väldigt slarvigt. tacksam för svar.

2008-05-16 @ 13:12:38
Postat av: glitzy

anonym: den e blå

2008-05-16 @ 13:15:12
URL: http://glitzy.blogg,se
Postat av: malin

Jag har en guld bottom dress, och om inte jag e färgblind så är den faktiskt svart!=)

2008-05-16 @ 15:13:25
Postat av: malin

Angelina är klart snyggast, den är stilren och enkel! de andra ser ut som gardiner!=)

2008-05-16 @ 15:14:58
Postat av: glitzy

malin: amen då..det kanske har blivit fel från levereantör? den är mörkblå i färgen. el den ska vara det i alla fall

2008-05-16 @ 15:18:01
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Linnea Edman

hejsan, kolla gärna in min blogg och va med och tävla om en beauty-box värde 400:-



xoxo

2008-05-16 @ 16:54:17
URL: http://linneasgarderob.blogg.se/
Postat av: malin

Vet inte den är kanske typ marinblå svart eller nåt.. hihi!=) Den är snygg hur som helst!

2008-05-17 @ 15:14:22
Postat av: johan gustafsson

Fusk för er töser när ni går på galor. oändligt många kläd val att göra. Snubbarna kommer i kostym eller smoking. vi har det inte lätt vi.

2008-05-17 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0