promenad


Dagens träning fick bli en promenad på ca 50 min. Min första promenad sedan foten gjorde illa sig. Det gick riktigt bra. Nu blir det promenader fram tills jag kan jogga igen vilket borde vara snart hoppas jag. På torsdag är det fettmätning. Då får vi se hur jag ligger till jämfört med förra året.

Jag har varit sjukt nyttig igår och idag.
Lunch igår, gröt. middag igår kycklingfilé med potatis i ugn och pyttelite tsatziki (vet inte hur det stavas). Idag, sushi till lunch, middag gröt. Jag har även tryckt i mig lite choklad som gav mig sisådär 12 g fett, men det gör inget med tanke på det lilla jag ätit idag. Nu blir det en piggelin och en frukt och sen mys i soffan med darling.

I morgon blir det gymet igen

ciao

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som att du haft en toppendag! :)



/s

2008-05-20 @ 22:05:32
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: Angelica

om du blir less på att äta piggelin som den är så blanda en grogg på sprit o fruktsoda o stoppa ner en piggelin i. redigt gott varma sommarfester! ;)

2008-05-20 @ 22:15:04
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com
Postat av: Clara

Måste bara fråga, kommer sienna miller volangklänningen in på glitzy.se igen? och isåfall när? den är så fin! tack på förhand :)

2008-05-20 @ 22:16:32
URL: http://sockerslynan.blogg.se/
Postat av: glitzy

clara: ja i veckan

2008-05-20 @ 22:16:57
Postat av: linnea

måste nog också börja gå och jogga lite:)

ha det bra:)

2008-05-20 @ 22:23:10
URL: http://linneakarin.blogg.se/
Postat av: eva

Fasen glitzy du är min idol, sluta inte blogga! Världen behöver fler enteprenörer och sverige mindre jantelag =) Sen jag flytade fr sthlm o började plugga (tom så kort som till uppsala) ha rja upptäckt hur myyycket jantelag de finns bland tjejer, galet! Hur som, du e grym!

2008-05-21 @ 08:56:36
Postat av: Clara

Åh va bra! Tack för svar! :)

2008-05-21 @ 19:45:44
URL: http://sockerslynan.blogg.se/
Postat av: glitzy

eva; vilken komplimang. tack snälla du :)

kram

2008-05-22 @ 00:04:58
Postat av: Stina

Tycker du är jätteduktig.

Men ville bara tala om att åtta bitar sushi innehåller fem matskedar socker enligt Anna Skipper - "Du är vad du äter"

2008-05-22 @ 17:18:46
Postat av: glitzy

stina: anna skipper är ett skämt. hon är hatad i "fitnessvärlden"

et beror på hur man kokar riset osv vad det innehåller, och det är det totala intaget på en dag som räknas. jag behöver lite kalorier och kolhydrater för att orka

2008-05-22 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0