träning fredag


I dag tränade jag ben. Men foten är ju inte läkt ännu så jag körde 9 set benspark och 9 set lårcurl. Så mycket annat kan jag inte köra tyvärr. Jag vill helst köra tunga benpress ich benböj så stjärten får sig lite träning.
Avslutade med 5 set mage i maskin.

Ikväll ska vi käka gott och dricka lite vin så därför blev lunchen en tallrik gröt med en proteindrink. Det är ju faktiskt det totala intaget som räknas även om det blir lite mer idag än vad det borde bli.

*byxor & linne better bodies*hoodie nike*

Kommentarer
Postat av: Therese

Din blogg är en av få jag följer. :) Jättebra.

Lottar just nu ut den blommiga, omtalade klänningen från H&M som redan är slutsåld. Tävlingen finns i bloggen. :)

2008-05-16 @ 18:57:26
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: Anonym

jag undrar hur den gråa lindsay lohan koftan är i materialet? Det står bomull? Är det någon elastane i eller är det tunn bomulls tröja? inte "stickad" bomull?

2008-05-16 @ 19:12:24
Postat av: femle

angående tävlingen om blommiga klänningen från hm.



du i mina ögon - "du skulle få sjukt mycket reklam för din blogg i min ;)" så vi andra med mindre bloggar ska inte ha en chans att vinna - för klart hon väljer dig (fastän hon sagt att hon ska lotta) när du säger så. reklam är stort. men inte stort av dig att skriva och muta. usch.

ja du gjorde en ;) men tillsammans med den texten betyder inte smileyn blink.

2008-05-16 @ 19:29:58
Postat av: femle

skönk försvann i meningen du i mina ögon.

2008-05-16 @ 19:31:05
Postat av: femle

skönk försvann i meningen du i mina ögon.

2008-05-16 @ 19:31:22
Postat av: glitzy

female: alla medel är tillåtna?

2008-05-16 @ 19:35:34
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Daisymae

Du är verkligen grymt snyggt vältränad!

Får man fråga vilket gym du tränar på, hur länge du har tränat för att bli så fin och hur ofta du tränar?



2008-05-16 @ 21:31:09
URL: http://daisymae.blogg.se/
Postat av: glitzy

daisymae: tack söta du. jag har tränat i hela mitt liv. ridit sen jag kunde gå :) sedan blev det tennes och gym och spinning. sen mer styrka kombinerat med squash. nu mest styrka och lite förbränning. nu till sommaren drar jag ner på styrka och ökar förbränningen

2008-05-16 @ 23:18:45
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: glitzy

anonym: bomull..mjuk och skön

2008-05-16 @ 23:24:16
Postat av: Therese

Gillar din blogg jättemycket, har läst den ganska länge. :)

Lycka till i tävlingen. :)

Men glöm inte att nämna den i bloggen... det har du ju inte gjort idag fast att du har kommenterat. Du kan ju lämna kommentar+skriva ett blogginlägg en gång om dagen så ökar dina chanser.

Än en gång; lycka till. ;) :D

2008-05-16 @ 23:57:45
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: femle

du gräver du din egen grop. blir inte mer beställningar från din shop. usch för sånna människor som dig.

2008-05-17 @ 11:42:52
Postat av: glitzy

therese: ska göra det snart

femle: jag förstår inte att du blir så upprörd.

2008-05-17 @ 15:37:39
Postat av: Hanna

Hej!



Efter att ha läst din blogg dagligen under en tid, vill jag bara säga att I like it a lot! Är själv träningstok, och får mkt inspiration/pepp av att läsa din blogg! En fråga till dig... Har du några bra tips för minskat sötsug? Kosttillskott el liknande?



Ha en bra dag!



MVH /Hanna

2008-05-18 @ 16:56:27
Postat av: Joakim

Hanna: Studier visar på att ett ökat intag av Zink minskar sötsuget.

2008-05-19 @ 13:40:00
Postat av: glitzy

hanna; som jocke säger zink eller chrome, tror det stavas då

2008-05-19 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0