träning måndag


I dag blev det 25 min intervaller på rotexen. 1.5 min lättare motstånd & lugnare tempo,30 sek tungt motstånd och högt tempo. Varvade ner med att gå i rask takt i 5 min. Avslutade med 10 min intensiva minuter i rodden. Som sagt, nu är det fokus på förbränning. Meningen är att jag ska köra i en timme, men det kommer.

Dagens träningsoutfit visas i ett skitsolarie, de bra finns att köpa på Uvasol där jag jobbar som säljare.
Byxor better bodies*linne casall*kort hoodie nike*

I dag solade jag efter jag gymat för första gången på säkert 2 månader. Det var välbehövt. Men det blir nog en spraytan från glitzy.se inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser helt galet fitt ut..Skulle behöva minska ca 5 cm i midjan till 18 juni. alltså cirka 3 veckor, Har du tips på hur jag ska göra. Du får gärna mejla på [email protected]

Jag är bara 156 cm och väger kanske 47 kilo, men hatar min mage som alltid är lite otränad, tips på det? Vill ha en platt en..



By the way, är så hooked på Gossip Girl efter 5:ans maraton att jag laddat hem alla 18 som finns.. å nu har jag typ lite abstinens efter fler.. gillade det inte ens innan..



Vore väldigt tacksam för tips från dig..



Hälsar

Lillfirren

2008-05-26 @ 22:12:06
Postat av: Madde

Jag vill gärna bleka mina tänder, du har väldigt fina tänder. Vill köpa någon produkt som andra kan rekommendera, synd att det är slut i din shop. Vilket märke har du använt och kan rekommendera för hemmabruk?

2008-05-26 @ 22:51:10
Postat av: glitzy

madde: det kommer in när som helst igen, det är ritkigt bra. du ska min sambos tänder

2008-05-26 @ 23:13:43
Postat av: Jessica

Är ståsolarier mer skadliga, med tanke på att man inte kan använda skydd för ögonen?

2008-05-26 @ 23:38:13
URL: http://articblueberry.blogg.se/
Postat av: glitzy

jessica: du har glasögon med en tunn snodd runt huvudet. nej de är inte skadliga. det är samma rör i dom som i liggsolarna. vi har en lag i sverige, där rören inte får vara starkare än UV3

2008-05-27 @ 08:21:29
Postat av: glitzy

Lillfirren: haha, allt handlar om vad du äter och tränar. ät supernyttigt och unna dig lite på helgen. rör på dig mycket ska du se att det händer grejer

2008-05-27 @ 08:24:28
Postat av: Camilla

va läcker den sista bilden var!

2008-05-27 @ 09:04:35
URL: http://gefletjejen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0