träning söndag


Dagens träningspass bestod av 2 timmars sömn. Jag somnade i sängen framför tv:n vid ca 18 och vaknade 20 då gymet stängde. Skit också. Men jag antar att kroppen sa ifrån och jag behövde det. Jag har verkligen fyllt på med kolhydrater och fett i helgen så kroppen borde vara redo för en hård träningsvecka nu. I morgon blir det gymet efter jobbet och jag ska försöka hitta ett sätt att träna förbränning, det kanske fungerar i roddmaskinen? Vi får se. Men det är hög tid att ta tag i det här nu om jag ska komma i min sommarform som jag vill vara i. Jag vägrar att ge upp på grund av en stukad fot som inte kunde komma mer olägligt.

Kommentarer
Postat av: stina

hej! cheap monday jeansen.. ska man beställa den storleken man brukar ha eller en storlek mindre eftersom de är stretch? tänkte beställa på nätet eftersom ja inte hittar dom i stan..

2008-05-12 @ 00:28:05
Postat av: Madde

du e fan grym du.. skulle bli helt galen om ja inte kunde gå/springa nu.. speciellt såhär års o nu när sommaren (bal&student&resor med mera) närmar sig.. nu e de e ju dags att gräva fram toppformen som sagt var ;) vet du fixar de..

2008-05-12 @ 07:31:56
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Frida

du får simma ist :)

2008-05-12 @ 10:04:01
Postat av: Annamellita

Filten som ligger där är så himla mysig! :)

2008-05-12 @ 11:15:33
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: glitzy

stina: vart ska du beställa? jag är ute feter ett par gula.

jag har samma strlk som i alla andra jeans

frida: tack ,men det är så tråååkigt

2008-05-12 @ 11:23:25
Postat av: stina

ska nog beställa från caliroots.com .. de har gula fast inte i den modellen.. de har bara svarta och vita i den modellen.

2008-05-12 @ 12:55:16
Postat av: Camilla

så fin blogg! :)

2008-05-12 @ 13:00:44
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0