Cissi berättar

Min bitch Cissi är ju en riktig hockeyfru i Detroit. Lever lyxliv helt enkelt, inga konstigheter. Nu tänkte jag dela med mig lite av hennes skvaller. Eller jag tror jag klistrar in en del av mailet rakt av:

Oh fy fan! var på madonna igår, sjukt bra!! Vi hade tjejkväll och möttes upp på MGM, drack rosa champagne och åt så god mat innan! Madonna e ju galet vältränad... inte en cellulit på dom benen inte. hade grymma platser, så jag kunde verkligen spana in henne nära... lite inside bitch-fasoner från henne... hon ville ha arenan i exakt 72 farenhait (vet i helvete hur man stavar det) det ar iaf 22,2 grader... så vi tyckte det var varmt att stuffa och hoppa i...hon hyrde 2 hela våningar på hotellet MGM för $300 000... hon ville att hennes mat skulle lagas i en sprillans ny ugn. dom tre restaurangerna som ligger i detta MGM är riktigt fina och bra ställen... well e man madonna så e man...

klart slut från Cissi.

Kommentarer
Postat av: HAND I HAND - Att bli starkare i sig själv!

Kolla in våran blogg som handlar om självkänsla, att gå hand i hand med sig själv genom livet.

Vi vill coacha människor till en bättre självkänsla!



Kram

2008-11-20 @ 12:11:16
URL: http://metrobloggen.se/handihand
Postat av: Indra

Coolt!

Jag måste bara fråga, vilket typsnitt använder du till dina senaste inlägg t.ex det där med onsdagens outfit. Tycker det är så snyggt, speciellt G:et....

2008-11-20 @ 16:52:16
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0