gött mos


hur gött var det inte att röra lite på sig? det blev 40 min squash. äntligen tillbaka efter ca 1 månads uppehåll.  jag är sugen på att dra ner till gymet i morgon & köra lite styrka, det var ju ungefär 100 år sedan och det är ju ganska lång tid. vi får se vad som hinns med.

nu blir det oxfilé, bakpot och beasås. godis & glass väntar också. trodde ni jag skulle glömma idol? det blir det också. sedan har jag önskemål på att se Pinapple Express, den verkar riktigt rolig.en riktigt mysig fredag väntar.

Kommentarer
Postat av: Matildita

Tänk va lätt mitt liv hade varit om jag inte hade tränat på 100 år men ändå hade rutmage! Alla har vi våra olika bekymmer. Grym kropp girl! Love!

2008-11-07 @ 19:22:11
Postat av: ..:Sarah:..

haha... kolla katten!!

2008-11-08 @ 03:42:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Annica

snygg mage du har då! avis? -ja!

2008-11-09 @ 01:18:37
Postat av: Anonym

Tjejen, du har så grymt snygg kropp!! Imorgon bitti är det faan jag som hasar mig ner till gymmet! Basta!!

2008-11-10 @ 00:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0