lördag kväll


Hello godingar. Ikväll har vi varit på Bellos & käkat. Riktigt gott. På vägen hem stötte jag på 2 sköna lirare. Ena tog kort, i efterhand ångrar jag att jag inte knäppte ett kort på honom, han hade också en orginell stil. Anledningen till att killen på bilde fick vara med var på grund av hans hatt & ögonglas. Den glittriga hatten kommer från Dubai. Han fick den av snubben som tog kortet.

Jag hade på mig: paljett tights från bikbok* skor laredoute*tee stray boys* storkavaj gina* kappa glitzy.se*armband marc jacobs & oxxo*

Kommentarer
Postat av: helen

jag vet inte om du har hört det innan eller om det är jag som är knäpp... men liknar du inte jenna jameson i ansiktet?

2008-11-09 @ 11:02:12
Postat av: glitzy

helen: 1000 st har sagt det innan dig så det är väl sant?

2008-11-09 @ 12:07:51
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0