NEWS


Kommentarer
Postat av: c

Hej Charlotte. Vill först och främst tacka för en rolig blogg. Den egentliga anledningen till att jag skriver är för att jag undrar lite om Glitzys leveranstider. Det är helt galet att man ska behöva vänta i två veckor (sist tre) innan man får sitt plagg. Det är ju lika lång tid som det tar när man beställer kläder ifrån USA. Varför går det så långsamt??

2008-11-25 @ 08:11:03
Postat av: glitzy

c: tyvärr har det tagit lång tid från min leverantör vilket det inte brukar göra. oftast finns kläderna i lager, men du verkar ha beställt kläder som det är stor efterfrågan på och då finns de inte alltid i lager tyvärr.

min leverantör har lovat att förbättra sig. det brukar inte vara så här. jag är ledsen att haft sån otur.

2008-11-25 @ 11:15:06
URL: http://glitzybloggen.se
Postat av: A.J.

Jag har aldrig behövt vänta länge på kläder som jag beställt från Glitzy! Det har varit väldigt korta leveranstider, så mina beställningar har funkat superbra.

Håller med om att det är en bra blogg!

2008-11-25 @ 13:32:05
Postat av: Camilla

Jag tycker att de stickade plaggen är jättesnygga, men gillar inte alls akryl/ull- blandningen. Det blir noppor på nolltid. Gillade den stickade klänningen, men kvalitén gör att jag inte tycker att det är värt det. Jättesynd! Jag tror att du skulle få fler kunder om du även satsade på stickade plagg med rena material.

2008-11-25 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0