träning måndag


hey snyggos! titta vem som har varit på gymet idag. jag känner att jag kommer tillbaka sakta men säkert. Men oj vad jag har blivit tunn. Som en liten sticka, man tappar fort men bygger upp det lika fort:) snuvan är kvar så jag avvaktar med förbränningen & kör styrka tills den är borta.
idag blev det biceps, axlar, bröst, korsryg & mage. känns så skönt & kul att träna igen.

ikväll var jag på en minst sagt onyttig fika hos en vän så till lunch blev det sushi & mannagrynsgröt till middag. allt för att sluta på en bra kalorinivå i slutet av dagen.

nu blir det sängen tror jag. sleep tight

Kommentarer
Postat av: stina

ja du har blivit en riktig spinkis.. såg de först på bilden där du sitter bakom datorn

2008-11-25 @ 01:10:17
Postat av: Madde

Äter du något proteintillskott? Tips? :)

2008-11-25 @ 09:01:51
URL: http://bella-mie.blogspot.com/
Postat av: eviseen

ja guud, du ser verkligen sjukt mkt mindre ut som armarna.. är de så i verkligheten eller bara på foto? Ja tänkte på de redan på den där bilden när du sitter på knä på golvet under fototagningarna!



Vi vill se; muskliga glitzy!!! Du e min förebiiild ju, att man kan va snygg me muskler OCH snygga kläder, haha ;)

2008-11-25 @ 09:20:56
URL: http://metrobloggen.se/eviseen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0