träning onsdag


tog mig allt iväg också, förkyld & jäklig. Det var så kul att komma ner till gymet & se allt folk & snacka skit med folk man inte sett på en månad.
Jag började med at gå 20 min till soloteket och sedan 20 min tillbaka till gymet där det blev 3 set tunga benböj, 3 set raka marklyft för baksida lår & 3 set vader. Jag har ont i benen redan. Inte så konstigt när man dyngar på med samma vikter som för ca 1.5 månad sen. Men det är ett gott tecken att jag kan ta samma vikter nu. Det betyder att jag inte tappat muskelmassa. Yeeeeaaa!

Så fort förkylningen är borta blir det mer intensiv förbränning.

Till lunch blev det 2 viktväktarkrorvar 3% med ett tortilla bröd & ett stekt ägg. Nu ska jag käka min nygjorda medelhavspanna med färsk lax.

Kommentarer
Postat av: Felicia

YEEEEEEEEEEEJ bilder! Felicia LOVES bilder!!

2008-11-12 @ 19:56:26
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: MALIN

du passar verkligen jättebra i din hårfärg!

2008-11-12 @ 20:06:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: jossefiin

Fan va härligt :)



Har en fråga, tar du nått tillskott till träningen typ protein eller kreatin? :)

Har köpt whey 80 och en burk kreatin.

Men är lite skeptisk till kreatin kapslarna. Är de ofarligt att ta sådana? Har du provat de nån gång? Å isåfall gav de resultat?



Kram :)

2008-11-12 @ 23:23:40
Postat av: Joakim

Hej Jossefiin. Kapslar i sig är inget farligt, består mestadels av gelatin. Däremot är det lite dyrare än ret pulver som vanligtvis är billigare. Kreatin monohydrat är ett bra tillskott för ökad prestation. Kreatin är något du finner i vanliga mat som kött, däremot aldrig i de mängder du får i dig genom tillskottet. Det finns inga registrerade bieffekter av kreatin mer än att du under tiden du äter dem lägger på dig några kilo vatten. Detta försvinner när du slutar äta tillskottet.



Joakim

2008-11-13 @ 16:07:07
Postat av: jossefiin

Tack så mycket, då behöver jag inte oroa mig! :)

2008-11-13 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0