förkyld?


Här ligger vi alla tre i sängen & tittar på reprisen av so you think you can dance. Klockan är 12.52 och det kanske är dags att gå upp? När stänger systembolaget? Det är ju tjejkväll med vin & mat här ikväll. Jag kanske ska klä på mig & se till att handla lite vin, tänk er vilket liv det skulle bli om det inte finns vin på bordet ikväll när damerna kommer. Oj oj, det vill vi inte vara med om.

En annan sak är att jag är nog sjuk. Ont i halsen inatt, det är bättre nu. Men är hängig & har lite lite feber, för att vara exakt är det 0.5 grader för mycket i min kropp just nu. Vi får se om jag orkar hänga med ut ikväll. Just nu känns det tveksamt, men fråga mig efter några panodil & en halv flaska vin senare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så söta :)

Lilla tissen kommer hem till oss om en vecka. Christian är lite orolig, Wilma är ju 9 år och hur lugn som helst (oftast iaf), han tror att vi kanske är lite gamla för en kattunge, han undrar lite hur vi ska orka :)

Nä nu är det slut på städpausen jag ska återgå till garderoberna. Nästan hälften åker till Myrorna

2008-10-04 @ 13:02:01
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Mia

Tänkte bara tipsa om snygga varor från bla MONKI, ASOS och FOREVER21!!!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1167480&listtype=0

2008-10-04 @ 13:40:18
Postat av: Hanna

du får krya på dig.. lite vin i kroppen så blir allt bra:)

2008-10-04 @ 14:10:26
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0