I am alive


puss på er

Hej mina söta chokladbollar. Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, är lite trött. Har varit i lokalen & byggt hela dagen idag. Det börjar ta sig. Min blogg verkar inte ha alla chips i påsen just nu. 2 av samma inlägg + att mitt mobilbloggsinlägg från i torsdags kom nu. 5 plus av 5 möjliga till blogg.se

Det är dags att vi snackar lite om mitt bloggande. Ni får stå ut med att jag inte uppdaterar med mina outfits så ofta just nu . Men det beror på att jag mest går omkring i byggkläder. Jag vet att många av er läser min blogg på grund av träningsinläggen, men jag hinner helt enkelt inte träna regelbundet nu i en månad eftersom det ska byggas i lokalen, jag måste sköta glitzy.se, svara på era mail & sist men inte minst hinna med att sköta om hemmet. Att få sitta ner & slappa en timme är inte heller helt fel. Sex? Det är bara att glömma, både jag & my man är så trötta & utmattade så kudden är absolut det bästa alternativet. Haha, ska försöka få till det ikväll ;)

Men jag hoppas ni stannar hos mig tills allt har lugnat ner sig? Min blogg kommer bli den samma igen, om inte ännu bättre ;)

Jag har även märkt att jag fått många nya läsare vilket är riktigt kul. Jag hoppas vi ska trivas ihop. När jag själv fastnar för en ny blogg är det många frågetecken i skallen. Så jag tänkte att ni kan ju ställa alla frågor ni vill här i inlägget fram till i morgon kväll. Sedan sammanställer jag alla frågor & svar i ett inlägg när jag hinner. Låter det bra?


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Jadå, vi väntar ;)

Hm... kollar där bland reklamen - håller med. Den grå tröjan där hos Glitzy är läcker, hihihi... Ja, den skulle gärna få flytta in här, lovar. Drömma får man väl? ;)

Må så grankott... och bygg på du, byggkläder är det väl inget fel på heller? ;)

2008-10-19 @ 21:09:13
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Nelly

klart vi (iaf jag) stannar kvar som läsare hos dig. livet går ju upp o ner med allt. ska bli så kul att se resultatet o höra hur det går för dig sen. : )



kram

2008-10-20 @ 08:30:40
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Linda

Du är allt värd att vänta på :)

Stod precis på löpbandet och tänkte på dig när det var fem minuter kvar av mina intervaller och jag bara ville lägga mig ner och dö.. men så tänkte jag på vad du skrev om hur jobbigt det SKA va och jag tog mig i mål.. tack för peppingen! ;) puss på dig!

2008-10-20 @ 15:29:03
Postat av: M

Tjena G.

Vet inte hur insatt du är i cardio och så.

MEN, jag tänkte kolla med dig vad Du tycker man bör springa på 45 min, om det ska vara en bra (!) runda. Alltså hur många km bör man hinna?

Kram

2008-10-20 @ 22:14:19
URL: http://mimminordand.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fin du var på bilden Charlotte!



Jo du jag funderade på om det händer något speciellt när du ska öppna solstudion? Kanske har jag missat det i bloggen men berätta gärna, jag bor i krokarna så jag kommer gärna förbi!



Kram Sofia

2008-10-21 @ 19:44:30
Postat av: glitzy

sofia: tack :) om du läser det senaste inlägget så ser du :) det kommer även delas ut krämer vid öppningen :) välkommen

kram

2008-10-22 @ 10:03:52
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0