jag har ebay-shoppat


Det var dags att fylla på skönhetsförrådet märkte jag igår när min kräm var slut. Fick låna jockes kräm från Zihr (välkänt märke för killar), vi är inte kompisar & kommer inte heller bli det. I lite smått panik surfade jag in på min favvoshopp på ebay som säljer Dermalogica. Och vet ni? Jag shoppade inget onödigt som jag alltid annars gör. Ni vet "ohhh den där verkar kul att testa" Är det tecken på att jag börjar bli mer ansvarsfull?

När jag ändå var igång med mitt ebayande så beställde jag lite påfyllning av id-foundation. Bästa sminket ever enligt mig. Det här är shoppar som jag handlat av flera gånger som jag verkligen kan rekomendera. Men vill ni gå till en butik i Scerige & betala minst det dubbla så varsegod.

Kommentarer
Postat av: caroline Johansson

Hej hej.

FAN nu beställde jag en massa dyrt ID smink från ngn webshop.. och så skriver du att du handlat på ebay, skit.. att man inte tänkte på de. Vad får du betala ungefär för varje grej? Tycker d va dyrt med foundation för 500 som ja betala, men d kanske e värt det? Har stor lust o skicka tillbaka o göra som du.... tips? jag har noll koll på ebay:)

2008-10-20 @ 23:32:48
Postat av: Servitrisen

Jag vill också veta hur du gör! Usel på internetshopping!

2008-10-21 @ 12:00:02
URL: http://servitrisen.blogspot.com
Postat av: SussieQ

hej läser din blogg dagligen. Är också tok förtjust i i.d. ville bara berätta att det finns att köpa på tradera också och till precis lika bra priser. har beställt från ebay och tradera. båda funkar ju =)



ha d gott

och du, du är inte ensam att stava som en filbunke. finns 30-åringar som inte heller kan stava...tro mig ;)

2008-10-21 @ 12:56:51
Postat av: glitzy

servetrisen: du skapar ett konto på paypal.com som du reggar ditt visakort på.sedan sköts betalningen dör igenom. busenkelt:)

2008-10-21 @ 13:04:12
URL: http://glitzybloggen.se
Postat av: Sara

Hej Charlotte,



Undrar bara ifall dina beställningar från dessa shoppar brukar fastna i tullen så att du får betala svensk moms? Om inte: brukar du uttryckligen be dem att skriva "gift", eller går det ändå?



Mvh,

Sara i Lkpg

2008-10-21 @ 13:35:20
URL: http://sarassmycken.dinstudio.se
Postat av: Anna

hej!

Undrar vilken foundation du har? Lite osäker på om man ska ta "light" eller "medium tan" eller...

:) tacj för tipset föresten!!

2008-10-21 @ 23:11:44
Postat av: glitzy

anna: medium beige heter den

sara: nej de brukar de inte, de skriver alltid gift. men är värdet under 500 ska det ju inte bli tull på det. läs mer på tullverket.se

2008-10-22 @ 09:33:40
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0