PANIK

Mitt solotek ska öppna nästa vecka, den 6:e november. Jävligt tajt är det, men jag hade ett schema som skulle funka. I dag skulle målaren ha satt all väv och i morgon skulle jag med vänner måla klart hele lokalen. MEN, det kommer ett sms från målarn. Jag är sjuk, kan inte komma idag. FUCK! Jag har sms:at & ringt honom men han svarar inte. Vi måste lösa det här. Är man sjuk så är man, men det ligger lite på hans ansvar att fixa en annan som kan komma. Han vet hur tajt det är med tiden. Blir så jävla förbannad, här sitter jag i klistret & försöker få tag i en målare som kan sätta väven i morgon så jag kan måla på fredag istället.

EFTERLYSNING: EN MÅLARE SOM KAN SÄTTA VÄV I MIN LOKAL I MORGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0