träning tisdag

igår blev det spinning igen. riktigt gött att ta ut sig. Funderar på att ge mig ut & jogga lite i regnet om en stund. 

*byxor stadiums egna märke, kommer inte ihåg vad det heter*tröja puma*hade ett nike linne under*

jag har blivit ombedd att skriva ned vad jag äter. och det kan jag väl göra i en eller två veckor nu. Jag kommer göra det ihop med träningsinläggen. Men ni ska inte tro att jag äter perfekt varje dag för det gör jag verkligen inte. ni kan ju se själva:
måndag - 1 osötad grov macka med minikeso & kalkon på + 1 dl joggy 2%, 1 halv mozarellapizza från kvällen innan, äpple, pannkakor med lightglass & lättsockrad jordgubbsylt. 1 bulle.

tisdag -  1 osötad grov macka med minikeso & kalkon på + 1 dl joggy 2%, lunch hos Anna där det bjöds på kasslergratäng med 4% grädde & lightost och fullkornsris och till fikat 2 bullar & kaffe. päron. kycklingsoppa med lite baugett till. 

Kommentarer
Postat av: Indra

Den där Puma tröjan såg riktigt snygg ut...

2008-10-01 @ 12:26:27
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Minna

Fasen va kul att du skriver mat också!

2008-10-01 @ 14:40:24
URL: http://www.spanbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0