i påsen


vad är det med er? om man hade en påse i handen på en bild så var ni så nyfikna på innehållet. Men på gårdagens bild var den endast em tjeja som frågade. Vad är det om? Är ni int nyfikna längre?

Här kommer påsens innehåll även om ni inte vill veta. När jag fick för mig att jag ville ha ett par manchesterbyxor fick jag en bild i huvudet om hur jag ville att de skulle se ut. Jag har inte hittat dom trots ganska flitigt sökande. Men igår på SOLO hänger dom där, lite bredare manchester, rätt färg, utsvängda och höga i midjan. Det vara bara att ta med dom hem till den övriga ACNE-familjen.

Min honey fyller snart år och han hittade en grym halsduk som han ville ha(jag gillar den också). Det fanns endast en kvar i den färgkombon så den fick också följa med hem. Men han får den först den 14 okt då det är hans dag även om han redan vet om den.

Kommentarer
Postat av: kim

Otroligt onödig info, men den dagen är även min pojkväns dag ;)

2008-09-21 @ 15:19:35
Postat av: John

Byxorna var ett kanonköp. Du kommer trivas kanon i dem.

2008-09-21 @ 17:45:18
URL: http://johnvalencia.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vi vill inte veta. Sjukt tråkig har du blivit.

2008-09-22 @ 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0