expert


vet ni vad  jag är riktigt bra på. om någon skulle fråga mig vad är du bäst på, då skulle jag svara ha sönder saker.

Jag är nog orsaken till att alla kameror vi haft har gått sönder minst en gång. Men jag är jätterädd om vår nya nikon D60. jag skulle få jockes Iphone, men eftersom min htc diamond är superrepig och har en spricka i skärmen har han kommit på andra tankar, varför ska jag få något som jag ändå förstör på 2 dagar? för att jag är söt?

men idag slog nog allt, jag lyckades verkligen ha sönder min laddare till min dator, och mina vänner det är inte så lätt att bryta av piggen på en laddare. men så här gick det till. jag flyttade soffan utan att tänka på att laddaren satt i väggen och vips så kör jag på den med soffan och piggen blev helt böjd. Hmmm tänkte jag, det är väl bara att böja tillbaka den? Nej nej mina vänner, då gick den av förstår ni. Jaha i morgon är det jag som åker och köper en ny, eller den kanske ingår i försäkringen, om min dator går sönder så får jag en ny vilket är mycket bra eftersom jag säkert kommer tappa den i golvet snart eller spilla rödvin eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som något som jag helt klart skulle kunna lyckas med!

men man får väl se sin klantighet som charmigt...eller? :)

2009-01-10 @ 19:55:28
URL: http://atannerfalk.blogg.se/
Postat av: Lisa

du har träffat ditt överhuvud! jag lyckades tappa min laptop med laddaren i så pluppen man trycker i datan gick av och hälften satt kvar i hålet... det blev in på reparation för både burken och laddaaren :( dom passade även på att städa bort youghurt-resterna mellan tangenterna. Sen jag flyttade hemifrån för 3 år sedan har det gått 3 mobiltelefoner och en systemkamera på hemförsäkringen.. jag behöver hjälp!

2009-01-10 @ 20:45:36
URL: http://dolcevita.blogg.se/
Postat av: Jen

MEn älska bloggdesignen!

2009-06-04 @ 23:39:27
URL: http://liveyalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0