omänskligt


i dag gick jag upp 07.45. Först trodde jag det var mitt i natten när klockan ringde, men ganska snabbt förstod jag att det var morgon. Släpar mig ur sängen och upptäcker att det är mörkt ute. Trodde det var ljust på morgonen vid det här laget? Jag har inte gått upp innan 10 på säkert en månad.

Men här sitter jag på mitt kontor och klockan är 10.31 och jag har hunnit med en hel del redan. Men jag är skittrött och ser inte alls fräsch ut. Jag måste nog sova middag sen så jag inte däckar i soffan klockan 22 ikväl.

Lille carro kommer över och vi ska titta på maffiabröder, tösabiten har ju inte sett filmen??????????? Så jag kände att jag var tvungen att ta mitt ansvar här.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att nån förbarmar sig över mig :)

2009-01-09 @ 13:24:40
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: Sandra N

7:45, då hade jag redan flugit en gång till Arlanda. Jag gick upp 4:20. ;-)



Skön blogg du har!

2009-01-09 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0