Läser just nu!

133655-251Jag läser sällan, men när jag väl gör det har jag svårt att lägga ifrån mig boken. Just nu läser jag: Att älska som en porrstjärna, av Jenna Jameson & Neil Strauss. 

Att älska som en porrstjärna: En sedelärande berättelse beskriver Jennas egen långa väg ut ur helvetet, från den sjaskiga undersidan av Las Vegas som tonåring, via världen av motorcykelgäng och strippklubbar, till hennes position som porrvärldens ledande stjärna. Från en värld omgiven av övergrepp, våldtäkt och mord till hennes nuvarande liv av berömmelse, pengar och lycka... Jenna har gjort allt.


133655-250Jag har även läst en liknande bok, Nattens Barn. Nattens barn är den starka, ocensurerade och inspirerande historien om en ung flicka som slöt fred med sitt förflutna, övervann omöjliga odds och blev en framgångsrik skådespelerska och skivartist.

Det är mycket mer intressant att läsa om sådant som har hänt på riktigt. Sedan är det ganska intressant att få en inblick i hur porrindustrin fungerar.

Jag rekomenderar bägge böckerna.

De finns bla att beställa på bokus.


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag har läst båda och tyckte oxå om dem :-)

2006-12-29 @ 21:50:30
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Carolina

Jag har oxå tänkt läsa boken av Jenna, men det har inte blivit av ännu...Men jag SKA! =)

2007-01-02 @ 10:24:38
URL: http://moulooeverynews.blogg.se/
Postat av: glitzy/charlotte

den är tjock, men mycket bilder...superintresant bok:)

2007-01-02 @ 11:23:59
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Anonym

har beställt jenna jamesons bok, men har inte fått hem den än! traci lords bok är grymt bra! neil strauss har ju skrivit en bok tillsammans med mötley crüe som heter the dirt, den är skitbra med, även om man inte vet vilka mötley crüe är.

2007-01-04 @ 14:29:07
Postat av: jassica

hejhej jag bor i örebro men jag har inte hittat bokus butiken i örebro hoppa att du kan svara på mig

2007-01-04 @ 18:29:58
Postat av: glitzy/charlotte

anonym: min sambo har läst the dirt. han sa att den var skitbra.

jessica: tror bara att den finns på nätet?

2007-01-04 @ 19:23:19
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0