I dålig form

image745
Nu är min träningsdagbok tillbaka. Jag har missat två styrkepass denna vecka pga att jag inte mått så bra. I dag var det ben på schemat men jag hade skallebank. Men den släppte till slut men då var gymet redan stängt så jag gav mig ut i spåret för tredje gången i år. Inte mer än 2.5 km har det blivit, men man måste börja någon stans. Det pinsamma är att det  tog mig 12 min och 30 sekunder att ta mig runt. Dålig kondition kallas det. Men den ska bli bättre.

Min outfit består av jacka & byxor från Better Bodies, strumpor & hårband f¨rån Puma.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmm, jag har missat alla pass i flera månader nu, känns kört med beach 2007:(

2007-04-15 @ 20:02:40
URL: http://jennysblogg.blogg.se
Postat av: cizzi

Jag gav mig ut på årets första löpning idag. hahaha ;) är så kass på att springa men nu jäklar ska jag träna på det.

2007-04-16 @ 20:20:40
URL: http://fitnessbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0