Blaj blaj blaj...

Hello!
Jag lever, har ingen lust att skriva här idag bara. Så nu kommer det ett blaj-inlägg bara för att jag i alla fall ska få in ett inlägg idag. Så läs eller sluta redan här för det är inget intressant som kommer skrivas.

Igår var jag på bio med Carro, vi såg heart break kid, den var rolig. Sen åkte jag på fest för att sedan åka raggartaxi in till stan, trodde jag skulle skämmas ihjäl. Ni vet en volvo 740 med nervevad ruta och ni vet sån där raggarmusik som hördes ut. Jag ville bara gömma mig i min poncho från Carin Wester. Väl framme sprang jag ur bilen och jag bad till gud att ingen såg mig. Jag vet inte varför, men jag har inte åkt i en raggarbil sen jag var 14 år. Fast på den tiden hade de inte blått neonljus i bilarna. Utvecklingen går framåt. Jag glömde nämna att jag nästan fick tinitus, för när jag hade sprungit ur bilen åker det förbi en snorunge med ett avgasrör som hade smällare i sig eller något, vet inte vad det kallas men det small riktigt högt.

Väl inte på Platå tog jag ett glas rött som en softikerad tjej. Efter det blev det en halv cider och klockan ett hade jag fått nog och gick hem och kollade på ett avsnitt desperate....Men nästa gång ska jag dricka mig onykter och springa omkring och bete mig som alla andra gör. När man är ute och är nykter ser man stället och dess folk på ett helt annat sett.
 
I dag har jag varit manlig och bytt däcken på bilen, av med de snygga feta 19 tums fälgarna och på med tråkiga 17 tums vinterdäck. Fast å andra sifan är det inte illa pinkat att ha 17 tum som vinterdäcka. Ni skulle sett vad skitig jag var efteråt. Sen lagade jag mat och sen kollade jag på mer desperate och greys...Sen skulle jag träna, men orkade inte så jag gick och solade och köpte en pizza och nu sitter jag här. Snart ska vi kolla på American gangster.

image1569
Jag tycker inlägg utan bilder är tråkigt så här kommer min outfit från igår igen :)

Ja ni, det var allt för idag. Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: johanna

Girlpower!!! I wish att jag hade krafterna att byta däck men jag ä i ett typiskt kvinna man förhållande... Känns hur ofeministiskt som helst att säga men jag trivs ganska bra med det! :)

Ha en skön kväll pinglan!

2007-11-18 @ 20:53:30
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag vet precis hur det är.. Har jobbat som bartender i över tio år och det är inga glamurösa människor man får se i kroglivet ;)

2007-11-19 @ 10:35:56
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se
Postat av: Dessi

En härlig sak är att du är så ärlig!! Det är så skönt att läsa att du faktiskt inte orkar träna ibland och att du istället drar ut å köper en pizza=)Fan ,så gött att höra att det inte bara är jag som tappar motivationen emellanåt. Tack för en underbar blogg!!!

2007-11-19 @ 10:55:09
Postat av: glitzy

dessi: alla är vi mänskliga ibland hihi..kram

2007-11-19 @ 12:04:14
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Alpha

Outfitten från igår förtjänas att visas igen så skäms inte för att du använder den igen.

2007-11-19 @ 12:57:59
URL: http://southernalphamale.blogg.se/
Postat av: MALIN

Trodde först att klänningen var från AA men det var den inte :) Fin var den iaf.

2007-11-19 @ 15:00:56
URL: http://mieown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0