Cavalli for H&M


image1367
Den 8 november går startskottet av. Köerna kommer att vara långa utanför många H&M butiker världen över.
Kollektionen består av 20 herrplagg, 25 damplagg med matchande accessoarer och underkläder. Kan man se
kollektionen på nätet någonstans? Jag är lite nyfiken.

image1368
När vi ändå nämner Cavalli kollade jag in hans visning inför våren -08. En kort sammanfattning: blommiga tyger, skira tyger, långa byxor med tunikor över, mycket fransar, höga wedge skor, långa klänningar, korta klänningar, scarfs. Jag hoppas att vi får se mer av lånklänningarna till våren och sommare över lag. Jag tycker det är så romantiskt snyggt ;)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nej dom har inte släppt bilderna officiellt (tror jag) än men jag har sett några klänningar och jag gillade inte, lite väl höga priser också. Du kan regga dig på H&Ms hemsida så får du en påminnelse när bilderna ligger uppe!
Trevlig helg!

2007-10-12 @ 09:31:45
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0