Mössa & torgvantar

image1444
Jag gillar senapsgult, jag gillar att senapsgult är moderiktigt, jag gillar att jag fick en present med ett senapsgult set bestående av en mössa & torgvantar.

Märket heter Ninja: Handstickad mössa i avlång modell. Flätmönstrad med ribbstickad kant. En storlek.100% akryl. Handtvätt.
Matchar med torgvantar i samma mönster.
Finns i röd, senap och turkos.

Just nu kan du få båda för 299 kr (ordinarie 448) på www.nuknuk.se

Jag gillar mössan och vantarna massor. Jag hoppas att jag snart får använda dom. Bilden på mig gjorde dom lite ljusare än vad dom är på riktigt. Jag rekomenderar er varmt att lägga en beställning. Ni kommer inte att ångra er. Mörran är sådär lagom hög och mjuk så den lägger sig snyggt på huvudet.


Kommentarer
Postat av: Bella

Näää gillar dem inte alls, hittar inga vantar och mössor jag gillar i år. Senapsgult, svårt svårt.

2007-10-24 @ 20:27:56
Postat av: Kelly

jag älskar mitt gammelrosa set jag fick! :-)

2007-10-25 @ 08:34:48
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0