lördag


Nämen slå på trissor(heter det så?). Bloggen är igång, i alla fall för kommentarer. Resten har jag inte hunnit kolla än. Detta betyder att jag drar igång en tävling mycket mycket snart. Jag har även lite annat spännande att dela med er.

I går var det tjejfest, mycket trevligt. Vid ett-tiden vilket är sent för att vara i Linköping gick vi ut. Det var helt ok. Men jag var nog för nykter för att ha riktigt kul. Tack vare det mår jag bra idag. Jag har till och med satt på sommarfälgarna på bilen. Jag är så uppspelt över det. Tror nästan jag ska ägna ett inlägg om det sen :) Min sambo kommer bli så glad när han kommer hem och ser dom på.

Nu till gårdagens discooutfit. Det förtjänar att kallas disco. Min body-tubtopp är verkligen glansig och härlig. Fast tyvärr var det allt för många slemmisar som uppskattade den. Den kommer från monki, de blommiga skorna som höll på att ta död på mig igår kommer från H&M och sist men inte minst, världens skönaste jeans från Cheap monday. Jag väntar fortfarande på att de svarta ska komma till butik.

Jo föresten. Jag är en kändis ;). Det kom fram 2 tjejer igår:
Är det inte du som är Glitzy? 
Jag: Jo, eller jag heter Charlotte och så skakade vi hand och pratade lite. Tjejerna har också bloggar så nu jäklar kommenterar ni så jag får besöka era bloggar. Kul att ni kom fram tjejer ;)


Kommentarer
Postat av: Dessi

Väldigt snygg outfit! :)

2008-04-06 @ 19:19:25
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Nadja

ah jag letade efter skorna igår men hittade inet =(

2008-04-06 @ 20:15:41
Postat av: Felicia

Det är min skräck, när det kommer fram folk.

Det känns så konstigt att folk vet vem man är och läser om ens liv haha.

Kram

2008-04-07 @ 12:54:03
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Kfv

Riktigt snyggt! :)

2008-04-07 @ 13:04:47
Postat av: Kfv

Riktigt snyggt! :)

2008-04-07 @ 13:05:18
Postat av: linda

var är linnet ifrån?

2008-04-07 @ 16:21:20
Postat av: linda

var är linnet ifrån :)?

2008-04-07 @ 16:21:56
Postat av: glitzy

linda: i texten står det att det kommer från monki ;)

2008-04-07 @ 22:11:15
Postat av: Ia Darling

"Dra på trissor" heter det :)

2008-04-07 @ 23:11:57
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Denise

Snygg outfit!

2008-04-10 @ 15:44:31
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0