och så lite shopping


Jag vårshoppade lite i söndags. Tre par solbrillor från gina tricot. Jag har slutat köpa märkesbågar eftersom jag tröttnar på allt så fort. Jag kanske kan kalla mig ekonomisk;) En gul body fick hänga med från Gina också. Gult är ju så hett nu i vår och sommar så den var ett måste.

Till min stora förvåning fanns de blommiga skorna kvar på H&M i min strlk. Jag var bara tvungen att slå till. Vad hade annars hänt? Jag hade gått hem och ångrat mig och sprungit till H&M måndagen och upptäckt att de var sålda.

Sist men inte minst en party-tub-body i glansigt material från Monki. Vi får se när jag ska inviga den. Kanske nu på lördag?


Kommentarer
Postat av: Emma

Enormt snygga skor :)

2008-04-01 @ 18:12:25
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Heeey du får gärna visa bilder med brillorna på ;).



2008-04-01 @ 20:02:30
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: glitzy

vintage: ja edt kommer det kommer ;)

2008-04-02 @ 08:41:05
Postat av: Matilda

jag behöver dina skor! =)

2008-04-02 @ 09:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0