rastlös

Precis hemkommen från semestern och jag är rastlös. Vi inga resor bokade, ingen hotellövernattning, inget spa. INGENTING! Jag vill alltid ha någonting inbokat så man kan se fram emot det. Känns lite konstigt att inte ha något bokat. Vi har nästan ALLTID något vi ska iväg på.

Nu vill jag ha tips från er på mysiga spa:n, hotell värda att besöka, eller en supermysig resturang i närheten av Linköpingsområdet(ex norrköping). Eller något mysigt man kan hitta på i sin hemstad. Alla förslag på utflykter är välkomna.

Kommentarer
Postat av: Julia

åk till ishotellet i jukkasjärvi!

2008-08-24 @ 23:17:35
Postat av: ..:Sarah:..

närheten... hmm...? men här vet jag.



Nämligen högbobruk här i gävle, whiskyprovning på mackmyra, bo på herrgård och va ute i höstluften.



Kärlek



2008-08-25 @ 00:32:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: meeri

har du vart på Selmas spa?:)

2008-08-25 @ 00:47:52
URL: http://meeri.blogg.se/
Postat av: martina

Du ska åka till kalmar och sova på packhuset! Det är beläget i hamnen mitt i stan, med utsikt mot Ölandsbron. Bredvid har du den finaste restaurangen i stan; Hamnkrogen. Som dagsutflykt åker du till Kosta outlet som säljer varor från bla NK. Dyra märkesvaror till 70 % rabatt. Kolla in www.kostaoutlet.se. På kvällen finns det massor av restauranger och nattklubbar och pubar. En mysig stad med helt ok shopping. Din kille bör kolla in den nyöppnade butiken Selvage. Skitsnygga kläder för killar! Kram

2008-08-25 @ 08:33:32
Postat av: glitzy

julia: ja det vill jag faktiskt...vi får se

martina: jag gillar kalmar..bra tips där. hotellet verkade mysigt. inte alls omöjligt faktiskt.

meeri: nej, men jag har bara hört gott om det

sarah: men om man inte tycker om whiskey?

2008-08-25 @ 08:48:04
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: f..

om du inte vill åka långt men ha det trevligt och skönt kan du alltid åka till spat i söderköping http://soderkopingsbrunn.se/,,,,det är trevligt skönt och nära efteråt kan ni alltid gå till smultronstället och äta dyr men otroligt god glass...eller ta en båttur i skpngs. kanalerna...kram

2008-08-25 @ 11:33:00
Postat av: ..:Sarah:..

glömde junämna att i högbo bruk görs björk and berries produkter så dom har ett helt parfymeri där. öppet för guidning, doftning och shopping=)



tycker man inte om wisky så är det ju inte så skoj nej.. ;-)

2008-08-25 @ 14:42:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag är likadan, hatar när vi inte har något inplanerat att se fram emot! Så härom veckan fixade jag tåg o hotell till Köpenhamn i september. Men det känns ändå inte "tillräckligt". Vill till Usa, får se om vi till slut tar och bestämmer oss för att komma iväg eller om jag ska fortsätta drömma ett tag till...

2008-08-25 @ 14:48:42
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Rebeckah

Om du inte varit på Asia Spa i Varberg, är det ett hett tips.

Supermysigt, fräscht ovh faktiskt ett av de få spa-n man kan åka till utan att gå på behandling och ändå inte känna sig snuvad på los konfektos.

Ett annat myspysigt tips är att köra ner till skåne och helsingborg och ta båten över till danmark, där ni kan myspysa på ngt b&b.



That´s it.

Lite najs tips i framtida hösttider...

/R

2008-08-26 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0