testpanel

kanske inte kan kalla det testpanel när jag är den enda som testar. Men i alla fall fick jag hem en inpackning som man har över natten från märket ghd. Detta ska testas i natt och mitt utlåtande kommer i morgon.

finns att köpa på eleven.

ghd rejuvenation cream är en intensivinpackning för håret som verkar under natten. Tillsammans med inpackningen medföljer en mjuk bomullshätta som viras runt håret efter att inpackningen appliceras. På detta sätt kan kuren verka optimalt samtidigt som man slipper kladd på lakan och kuddar.

ghd rejuvenation cream reparerar och återuppbygger strukturen på skadat hår. Inpackningen har anti-ageing egenskaper och innehåller riktligt med fukt som reparerar varje enskilt hårstrå. Inpackningen absorberas snabbt i håret och efter en natt med inpackningen känns håret mjukt, glansigt och starkt.


Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Måste säga att jag gillar din blogg i massor!

2008-08-24 @ 15:40:58
URL: http://smyckenfrokensvar.blogg.se/
Postat av: Julia

jag har oxå fått testa den, gjorde det förra veckan, tyckte den va bra :) men den där turbanen man ska ha på sig trillade av efter halva natten hehe..

2008-08-24 @ 17:41:35
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0