avsändare

image2077
Ni som har beställt från glitzy.se vet att kläderna alltid kommer i silverpåsar. Nu har jag äntligen fått hem klistermärken som jag sätter på paketet. Det är bra att få ut varumärket på så många ställen som möjligt och det är även bra att veta vart paket kommer ifrån om det skulle hamna på villovägar.

Nu får jag lägga på 2 kr per plagg så jag får igen pengarna för dessa snygga klisterlappar :) Eller hur? Det blir inte mycket pengar över per plagg efter att man har skattat och dragit av för packpåsar, papper, arbetstimmar mm. Men än så länge är det kul och förhoppningsvis fortsätter beställningarna att öka från månad till månad. Min dröm är att även kan ta in lite andra märken och att kunna livnära mig på min shop en vacker dag. Till dess är det bara att slita på som jag gör nu och knappt ha tid för något annat än att jobba och träna.

Kommentarer
Postat av: Angelica

men du.. jag har fortfarande inte fått min vinst (voodolls) :(

2008-02-24 @ 08:56:31
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Nelly

ser fint ut. : )

2008-02-24 @ 09:35:35
Postat av: glitzy

angelica: va??? jag har postat den. men jag har fler på lager så maila adressen så fixar vi det

2008-02-24 @ 11:32:59
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Angelica

meh. när postade du den då? jag mailar adressen på stört. jävla posten!

2008-02-24 @ 12:39:49
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0