träning tisdag


Förbränningen är fortfarande prioritering ett och styrkan ligger lite på hyllan. Men jag ska nog försöka köra igenom kroppen på en eller två dagar den här veckan. Det blir tungt men 3 reps på varje muskel. Endast för att underhålla.

I dag blev det 30 min intervaller på rotexen och 3 set mage i magmaskinen. Jag tycker formen börjar komma nu, sakta men säkert.

I dag har jag ätit gröt & en halv bar till lunch och sushi till middag. Tror jag ska gå och blanda till lite kesella med fun light i snart. Magen kurrar lite väl mycket nu.


Ni ser baren på bilden som jag åt. Den är så sjukt god så en hel låda är på väg hem till mig nu. Caramel cookie twist heter smaken och det är Felicias fel att jag har blivit beroende av dom. Jag kommer äta en halv som mellanmål då & då.

Kommentarer
Postat av: sofi

kommer du ta in mer träningskläder i shopen?

2008-06-10 @ 20:42:59
Postat av: glitzy

sofi: jag tror jag ska lägga ned det. det fungerar inte med min leverantör så jag börjar tröttna tyvärr

2008-06-10 @ 21:02:44
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är nyfiken på den Bar du äter. Jag följde länken men hittade ingen förteckning över innehållet. Har du en annan länk till det eller vet du var jag kan snoka rätt på det? Någon hemsida för Labradaprodukterna? Jag har provat en mellis-sryck på pulver därifrån och den var så söt så att ryggraden kryllade ihop sig helt. :-) -är din Bar sötsliskig i smaken???

2008-06-12 @ 14:00:00
Postat av: glitzy

anonym: kolla här http://www.bodybuilding.com/store/lab/gold.html

2008-06-12 @ 17:39:38
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0