träning söndag

Ja ni kära vänner, idag blev det ben och ingen förbränning på gymet. Det var länge sedan jag tränade mage så jag passade på att göra tre set idag. En tjej ville ha tips på en bra magövning så jag filmade på gymet. Det finns en som är snäppet värre, men den får ni se en annan gång. Visst är kvalitén bättre idag? Jag har en ny kamera som filmar alldeles utmärkt så min telefon får nu mer stanna i väskan.  



Nu när jag har laddat upp lite träningvideos på youtube så har jag fått en del groupies :) Haha det är helt sjukt, killar från USA som tycker det är hett med tjejer som tränar styrka. De skriver saker som:
Hey there very nice work there sweetie very nice very sexy also great work, and I am Mike by the way hope to hear back :)

u look very strong..can u do some vids of u flexing ur arm muscles and lifting and carrying some people?

Hi There!

I just watched your videos and I was very impressed with your muscularity and the intensity with which you lift weights... particularly in the cable bicep curl video when you "muscle" out the last few reps! Don't you just love that muscle-burn you feel on the last few reps? :)

Hope you have a great week!

Patetiska människor!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja det var bra kvalle på filmklippet! Vad är det för kamera?

2008-03-09 @ 16:47:32
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Jamie

Hallå igen!
Ja visst får man konstiga och patetiska kommentarer ibland. Folk är ju bara konstiga, det är ju tur att vi finns som är så mycket bättre an alla andra, eller hur??? (jag hoppas att ironin i det der framgick)...hahaha...
Ha en bra vecka tjejen..
Kramar/Jamie

2008-03-09 @ 16:47:50
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Postat av: rebecka

meen.. det går ju inte att se filmen!

2008-03-09 @ 17:46:30
Postat av: glitzy

rebecka: jooo?
dessi: ja du, det är en canon sx100 IS. tar bra bilder och prisvärd

2008-03-09 @ 20:00:51
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: rebecka

joo nu gick det!!!
den är grym den övningen!

2008-03-09 @ 21:21:28
Postat av: Hotness

SÅ varför lägger du upp dem? Den sista kommentaren du fick tycker jag inte var "patetisk", utan ganska trevlig.

2008-03-09 @ 21:32:08
URL: http://hotness.wordpress.com
Postat av: glitzy

hotness: för att jag ska ha filmerna till bloggen? det stör mig inte att folk är intresserade utav mina muskler, om jag hade det hade jag så klart inte lagt upp filmerna. utan jag ville bara berätta vilket folk det finns där ute

2008-03-10 @ 17:32:35
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0