Vinn Redken



Vi kör 2 tävlingar på en gång. Nu kan ni vinna detta underbara set från Redken. Serien heter Clear Moisture:
Fukt som inte tynger för normalt/torrt hår. Mätta normalt till torrt hår med viktlös fukt. Redkens exklusiva Interbond Conditioning System, kombinerat med det unika ultra-lätta Micro Moisture Complex, återställer, balanserar och binder en optimal fuktnivå i håret utan att tynga. Håret är mättat med fukt, luftigt och fullt av glans.

Motivera varför just Du ska vinna. Tävlingen slutar söndagen den 11:e maj klockan 13:00

Det är Kami hårdesign, Platensgatan 8 i Linköping som sponsrar.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag tycker att mitt hår är värt att vinna en massa fukt för det är precis vad det behöver! Jag har alltid haft ångest inför frisörbesök för jag har alltid fått höra att mitt hår är tunt och fint och slits snabbt. Nu har jag hittat en underbar frisör som kan mitt hår och säger att det inte alls slits så mycket men att det däremot behöver mycket fukt för det blir lätt torrt och sprött! Detta vore kanon för mina små hårstrån!

2008-05-05 @ 21:47:20
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Flisan

För att mitt håt är det torraste och jävligaste där finns. Utan silkesdroppar skulle det ramla av. Du har ju sett det själv=)

2008-05-05 @ 21:49:17
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Malin

Tenta. Omtenta. Projektkurs. Labbar. Metod och analys. Långa kvällar och tidiga mornar i skolan.



Just nu andas jag kurslitteratur och annat skolrelaterat. När jag senaste pysslade om mig själv minns jag knappt. Nya hårvårdsprodukter skulle piffa upp en annars så grå och tung vardag.

2008-05-05 @ 21:49:30
Postat av: Ida

Jag är egentligen inte mer värd än någon annan att vinna men skulle vara väldigt kul att göra det! mitt hår skulle dessutom behöva fukt! :) Tack för en bra shop & blogg!

2008-05-05 @ 21:52:20
Postat av: Frida & Fabulous

Jag behöver en våruppfräschning och är fattig student. Jag läser dessutom till lärare, ett av de mest underskattade yrkena - jag utvecklar Sveriges framtid!

2008-05-05 @ 21:56:02
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Rebecca

åh, en tävling jag verkligen vill vinna!

för det första så har jag velat testa redken schampoo väldigt länge då jag hört så positivt om det, men som fattig student har jag inte riktigt pengar till det dessvärre.

och som flera ovanstånde redan sagt så är mitt hår också torrt.

riktigt riktigt illa däran, så om jag hade haft mer pengar hade jag skuttat direkt till frisören för lite omtanke.

men kanske schampoot kan göra underverk? :)



2008-05-05 @ 21:56:51
Postat av: Lotta

Hej, jag vill vinna till min kompis Anna som fyller år den 23/5.

Detta vore en perfekt present till henne. Efter en helt tokig klippning hos frisören så behöver hon muntras upp och få känna sig fin och fräsch i håret igen!

2008-05-05 @ 21:59:40
Postat av: Anna

Jag har länge varit sugen på att testa Redken, dock tillåter inte min ekonomi det exklusivare i nuläget så jag har endast hållt mig till budgetprylar - det vore dock kul om jag vann och fick pröva på, kanske blir det en ny favorit och jag som har långt hår är i behov av vårdande produkter. Normalt/torrt hår passar mig utmärkt, jag har ganska fint hår men jag tuperar mitt hår ganska mycket för att få volym så det behövs produkter som dessa hoppas hoppas



2008-05-05 @ 22:00:34
URL: http://eenough.blogg.se/
Postat av: linda

Hej!



Motivering: Jag har under våren tagit ledigt från mitt jobb för att kunna lägga 100% på de arbetsprover till högskolor jag skulle söka in på. Jag är glad åt att jag valde att göra på detta sätt för känslan av att ha gett allt och förhoppningsvis komma in på en bra skola är underbar. Men att leva hemma hos föräldrarna utan jobb är svårt, men värt det(: Så jag och mitt tunna fjuniga hår hade fått lite guldkant på tillvaron med lite nya hårprodukter(:



Tack för en bra blogg & tävling. Kram Linda

2008-05-05 @ 22:04:48
URL: http://linda.iwillfavouryou.se
Postat av: Sandra Oskarsson

Helt enkelt för jag verkligen behöver nytt shampo o balsam, bra grejer skall det ju oxå vara såklart!

nu håller jag tummarna. Och lite som plsåster på såren för ja hade sparat o spartat för o gå o riktigt fixa til mig hos frissan, men va mindre nöjd när ja kom därifrån - inte vad jag hade beställt. Så ja tänkte att det e dax att stå upp för sig själv , ja tog mig i kragen o gick tillbaks o klagade. Nej då, min frisör sade till mig att det e inte alls den färg jag säger att ja har utan den ja beställde - what?!ja e väl inte blind, ja ser va ja ser½ så ja fick gå därifrån lite skamsen och utan justerat hår. Men övning ger färdighet ja fick ju ialla fall öva på att stå för min åsikt ha ha!

kram

2008-05-05 @ 22:07:40
Postat av: Sanna

Eftersom mina pengar på något sätt redan tagit slut (fråga mig inte hur..) denna månad och sunsilk schampot sjunger på sista refrängen skulle det vara på sin plats att vinna ett redken kit. Det skulle göra både mitt hår och min ekonomi en tjänst. Tack för bra inspiration.

2008-05-05 @ 22:12:26
URL: http://www.sanna-johansson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag behöver nog allt piggas upp lite, speciellt barret mitt! Min älskling till frisör gick och blev sjuk i 3 månader när jag behövde henne som mest, och desperat som jag var gick jag till en annan som skulle vara super. Jag bad om max 2 cm eftersom jag håller på att sparar, hon tog minst 10 och jag blev av med mitt sparande. Många tårar och hårnålar senare väntar jag på att det ska börja växa... dessa godingar skulle få mig lite lyckligare tills min frissa är på benen igen!

2008-05-05 @ 22:13:20
Postat av: VintageRetroPrinsessa



" Because im worth it "



Har tre kids varav ammar den minsta ( Bambi )

Det tar på håret. Man tappar mycket hår vid amning

Jag vill glänsa till våren ;)

Eftersom jag tänker fortsätta amma ett ex antal månader och är rädd om barret vill ju inte se ut som 78 när jag bara är 28 liksom ;)





Kärlek Respekt Jessica tha mami

2008-05-05 @ 22:20:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vill vinna schampoo för att jag älskar mitt röda hår och vill alltid ge det chansen att visa sig från sin bästa sida. Eftersom jag har rött hår så brukar jag sticka ut lite o får kommentarer om min hårfärg lite då o då.... självklart vill jag att håret ska va så fint det bara kan bli då =)

2008-05-05 @ 22:24:56
URL: http://levasomkarin.blogspot.com
Postat av: Lisette

Jag har provat en rad olika hårprodukter men ännu inte funnit några favoriter, kanske dessa kan hamna högst upp på listan?!

2008-05-05 @ 22:31:50
Postat av: Bella

Har använt nästan alla sorters schampo och balsam, och inget har varit det rätta för just mitt hår. Mitt hår är torrt och helt dött (iaf ser det ut så) och skulle verkligen behöva livas upp, speciellt inför min studentbal nästa vecka som jag verkligen ser fram emot att få glänsa på! Har bara hört bra saker med Redken, men konstigt nog aldrig fått tummen ur o köpa.



Hoppas hoppas hoppas!

2008-05-05 @ 22:47:10
Postat av: ika

Trots att jag är en ensam mamma, med galet mode/skönhets intresse, brukar jag aldrig tävla, brukar tänka att det är nog lönlöst. Men så idag såg jag tävlingen det inte gick att motstå! Att komma tillbaka och börja jobba skulle ju kännas så mycket roligare med ett fint hår! Å Jag önskar mig själv lycka till. Å tack för en BRA blogg!

2008-05-05 @ 23:05:02
Postat av: Cecilia

Mitt hår skulle verkligen behöva all fukt i världen. För ett tag sen var jag tvungen att klippa av mitt långa hår eftersom min frisör hade blekt sönder det så mycket att det blev grönt. Nu börjar jag få lite ordning på håret igen men skulle behöva en extra skjuts känner jag :)

2008-05-05 @ 23:11:49
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller på att gå ner i vikt just nu..o mitt hår mår inte så bra av det..:( men men smakar det så kostar det..så jag tänkte att denna kur med fukt o glans skulle ge mitt hår en ny chans:) Beacuse I love my hair and im worth it ;)

2008-05-05 @ 23:16:04
URL: http://lindisk.blogg.se/
Postat av: SussieQ

Åhh Redken.... det har mitt hår alltid velat ha, men tyvärr håller inte ekonomin för denna lyxiga produkt. så det hade varit tok kul att äntligen få chansen!! :)

2008-05-05 @ 23:21:43
Postat av: Hang

Min hår är alltid supermega torrt!

Och jag som försöker spara långt hår vill ju inte klippa mig, bara topparna, men det blir så himla ofta, och det drar ju på ekonomin!

Fyfasen, hoppas jag vinner!

2008-05-05 @ 23:37:19
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Jojo

jag tuperar, det faller.

jag sprayar, det faller.

efter 5 sekunder ligger håret som slickat mot kinderna och jag ser ingen annan utväg än att sätta upp skiten i en liten jävla knut. som på köpet gör mitt torra hår ännu mer slitet... ;(

2008-05-05 @ 23:40:50
Postat av: Sarah

Jag skulle vilja vinna detta eftersom mitt hår äntligen växt ut och hämtat sig efter att en "nära" vän klippt av mitt hår i tre, fula olika längder. Det hade däför känts extra roligt att pyssla om mitt blonda hår som antagligen dessutom kommer behöva det av den härliga varma solen.

Varma vårkramar Sarah

2008-05-05 @ 23:44:42
Postat av: Sofie

Mitt stackars hår har fått stått ut med mycket! Dreads, urkammning av dreads, färgningar, blekningar, plattångshysteri, depressioner sömnlöshet och stress. Jag har återhämtat mig själv från både förvirrade dreads perioder och depressioner men håret blir liksom aldrig som det var förr. Jag ber till de allsmäktiga hårgudarna om vinst, håller alla tummar, tår och kluvna hårtoppar på att du väljer just mig. Kramar från Sofie!

2008-05-05 @ 23:50:19
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Thea M

Därför att jag vill skicka mitt hår till en SPA behandling, det behöver den efter allt slit varje dag :)

Ha en bra dag!

2008-05-06 @ 00:14:24
Postat av: Sandra

Jag tycker det är min tur att vinna nu eftersom mitt hår längtar efter massa fukt eftersom det är så sjukt slitet och eftersom jag tävlar i alla tävlingar jag kommer åt och aldrig vinner! Därför tycker jag att det börjar vara på tiden nu! :)

2008-05-06 @ 00:30:05
URL: http://sandrab.blogg.se/
Postat av: sofia

jag borde vinna för jag är så himla duktig och powerwalkar varje kväll sen en månad tillbaka =)

2008-05-06 @ 00:59:46
Postat av: eki

mitt hår behöver verkigen fukt så torrt..får köper allltid för torrt här.vore roligt att vinna denna gång i stället..hälsningar eki

2008-05-06 @ 06:30:43
Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna det för att mitt hår känns som det är i uselt skick just nu! Skulle behöva en fukt-boost! Emma

2008-05-06 @ 06:59:17
URL: http://omemma.blogg,se
Postat av: Sara

På inrådan av en frisör på just Kami så testade jag några Redkenprodukter för första gången. Inte bra. För nu vill jag ju verkligen inte ha nåt annat! :-( Så ja tack, om jag får vill jag vårda mitt hår! /Sara

2008-05-06 @ 08:20:55
URL: http://sarassmycken.dinstudio.se
Postat av: Mona F

Har du tänkt på ordet MOIST? det är ju sjukt roligt: moist, moeuijst, M-O-I-S-T - det låter som nåt man är "ja, du vet; han är lite moist" haha

Skitkul, ju!



Ett leende på dina och andra läsares läppar, mer moist-hår till mig = ja, tack :)

2008-05-06 @ 08:21:24
Postat av: emma

Jag vill vinna Redkens hårvårdprodukter för de är så underbara. En nackdel med dem är att de är så dyra men det är riktigt bra. Jag har haft Redken i två olika serier och är helt förälskad. En nackdel är att jag lever på en väldigt tight budget så jag kan verkligen inte unna mitt hår en bra hårvård serie.



Mitt hår skulle tacka dig tio tusen gånger om, om jag vann. Jag gillar din sida Charlotte.

2008-05-06 @ 08:46:42
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: emilie

Vill vinna då hela jag är satt på skönhetsbehandling inför mitt bröllopet, vilket börjar bli lite dyrt (men kul) då vore det bra att få något gratis.

2008-05-06 @ 08:52:47
Postat av: Åsa

Jag behöver verkligen ge mitt trötta hår en liten skjuts. Som student är jag nog inte ensam om att försumma håret. Studiemedlet är inte riktigt upplagt för att att tillgodose hårets behov. Det vore härligt att få fräscha upp håret nu när terminen tar slut så att jag ser snygg ut tills jag börjar mitt sommarjobb på sjukhuset. Kläderna på sjukhuset är ju inte sådär supersnygga, men det skulle vara kul att ändå kliva in å vara den läckraste sjuksyrran. För med Redken i håret kan du glänsa i vilken outfit som helst!!

2008-05-06 @ 08:57:24
Postat av: Johanna

Jag tycker själv att jag förtjänar lite godis till håret så här på vår kanten :)

2008-05-06 @ 08:59:22
URL: http://anglavinge.bloggspace.se
Postat av: Linnéa

För att jag fyller år den 13 maj :)

2008-05-06 @ 09:14:56
Postat av: Mia

Jag är i stort behov av Redken,

för jag ser tydliga tecken

på att mitt hår behöver glans och vård,

så snälla var inte så hård;

låt mig vinna!

2008-05-06 @ 09:31:29
Postat av: Elisabeth

Hej, min motivering kanske låter konstig, that's how it its. Jag har alltid varit känd för att ha jättefint hår. Mitt bästa drag skulle jag kanske säga. Men ända sedan jag kom tillbaka från den 5 månaders utomlandsvistelse i soliga australien (plugg alltså inte semester) så har mitt hår tappat all sin glans och är bara torrt. Jag ägnar 10 minuter varje morgon åt att kamma ut trasslet och jag känner att det sliter på håret. Skulle behöva ha ett bra schampo, men det är svårt att motivera på endast studiebidrag. Snälla låt mig vinna det schampo som mitt behöver för att det skall bli lika fint som innan, och så att jag kan få tillbaka mit hår-självförtroende!!!



Kramar

2008-05-06 @ 10:14:27
Postat av: Sara

Detta schampo skulle få mitt hår att glänsa =) Glänsa i solens strålar =)

2008-05-06 @ 10:27:12
Postat av: Linda

Jag ska vinna för mitt hår ser ut som ett ugglebo.

2008-05-06 @ 10:32:57
URL: http://younglust.blogg.se/
Postat av: elin

Eftersom många redan dragit fattiga student kortet så säger jag bara kort och ärligt: FÖR ATT JAG VILL och definitivt behöver.. :)

2008-05-06 @ 10:33:51
Postat av: sara

Skulle vilja vinna för att jag är en underbetald sjuksköterska som gillar dyra saker. Den kombon är inte alltid så lyckad;)

2008-05-06 @ 11:04:19
URL: http://swedishnurse.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

ååh jag vill verkligen vinna för jag känner att mitt hår är värt bra produkter någon gång..När man är en fattig, ung student prioriterar man inte skönhetsprodukter utan maten är nummer 1 : )



Mail: alba[email protected]

2008-05-06 @ 11:10:52
Postat av: Sofie

De flesta behöver eller vill ha mer fukt och glans i håret, även jag. Lite upprfräschning behövs nu innan sommaren! :)

2008-05-06 @ 11:27:30
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill vara med och tävla.. mitt hår börjar säga ifrån :p Håller på att gå tillbaka till det blonda nu lagomt till sommaren. Från mörkmörk brunt :p Börjar närma sig, två-tre slingningar till och jag är blond igen :) mitt hår kan därför behöva lite lyx:)

2008-05-06 @ 11:37:25
URL: http://samdra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kort och ärligt: Jag vill ge det till min mamma som inte gillar sitt torra hår. Hon fyller år snart och det skulle passa superbra som en underbar present till min mamma! :)

2008-05-06 @ 11:41:57
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har världens otur med allting just nu, min sambo har träffat en annan och min väska blev stulen i lördags då jag var ute. Behöver lite tur nu kan man säga!



Kram

2008-05-06 @ 11:50:22
Postat av: Lhinda

Mammaledi.,Tid, pengar och ork går åt till min lilla prinsessa på snart ett halvår.

Mitt hår (som är en av hennes favorit-drag-saker) behöver en uppfrächning från det torra det är nu.

2008-05-06 @ 11:51:53
URL: http://lhindaas.blogg.se/
Postat av: Lhinda

Mammaledig.Tid, pengar och ork går åt till min lilla prinsessa på snart ett halvår.

Mitt hår (som är en av hennes favorit-drag-saker) behöver en uppfrächning från det torra det är nu.

2008-05-06 @ 11:54:18
URL: http://lhindaas.blogg.se/
Postat av: Malin

Dessa produkter skulle vara perfekta till mitt torra självlockiga hår. Hur mycket jag än använder mig utav olika produkter så frissar håret upp sig och blir mega lockigt och det ska tydligen bero på att det är torrt. Därför vore drömmen att få testa Redken produkter till mitt hår och vore även som himmelsk födelsedagspresent då jag fyller 22 om 11 dagar.. Vad vore inte den perfekta presenten till mitt hår då :)

2008-05-06 @ 12:23:21
URL: http://asplundofsweden.com
Postat av: Martina

jag är en sån tjej som aldrig orkar fixa till det lilla extra med håret, min vän som klipper mig blir galen på att det alltid är så förstört. Så genom att få fina prodkuter så vet jag att jag skulle skärpa till mig och verkligen vilja fixa mig.



Jag håller tummarna för detta, vill komma med ett hår som glänser fint!

2008-05-06 @ 12:33:26
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: moa

jag skulle behöva den här vinsten.. mitt hår ser för jäkligt ut. behöves nu innan jag ska utomland om 2 veckor.. Mítt hår är nog det torraste och det mest slitna håret som finns känns det som.



2008-05-06 @ 12:44:40
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag behöver "Redken setet" för att jag har klippt av mitt långa hår för att försöka få det att se lite frächare ut. Det enda som fattas nu är "riktigt" shampoo och produkter som fixar det sista. Har läst på en frisör blogg att det värsta som finns är de dåliga "matbutiks" shampoona, så då skulle detta set passa mig perfekt :0)



2008-05-06 @ 12:54:26
URL: http://vagavinn.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mitt hår är en trasselsudd för att det är så torrt så det skulle va helt perfekt för mig ;)

2008-05-06 @ 13:45:24
URL: http://starich.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag borde vinna redkensetet eftersom jag har långt, självlockigt hår som lätt blir både torrt och tungt. Snart ska jag både på bal och min student, och vem vill inte vara fin i håret då! :)

2008-05-06 @ 13:46:19
Postat av: Linnéa

Shampo, balsam o inpackningar är något som jag vill investera i, men inte alltid har ekonomi till då jag är student. Är dessutom sugen på att prova på något nytt!



Tack för en bra blogg!

2008-05-06 @ 13:51:41
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Jag vill vinna bara för att... plus att jag undrar en sak: du som klär dig väldigt snyggt och ser himlans bra ut, HUR HUR kan du frivilligt sätta på dig lacktights? Vad har jag missat?



Ha en toppen dag! Kram

2008-05-06 @ 14:08:59
Postat av: Lisa h

Ne usch så äckligt, jag sa precis till min kompis igår att jag har så torrt och äckligt hår, ja sa att jag måste köpa nytt shampoo, balsam och hårinpackning. Kanske är detta ett tecken på att jag ska vinna dessa produkter och få ett finare hår, för jag lovar mitt hår är ingen skönhet eller så. Så därför vill jag vinna dessa produkter för att detta var ett öde + att jag vill ha finare hår. För finare hår ger bättre självförtroende. karm

2008-05-06 @ 14:14:54
Postat av: Caroline

Detta hårset skulle behövas till mitt hår och förmodligen göra lite nytta. Vem vill inte vara fin och fräsch i håret nu till sommaren?! :)

2008-05-06 @ 14:37:34
Postat av: Mathilda

Hej! Jag vill verkligen vinna för att min studentkassa inte riktigt räcker till så pass bra produkter som Redken. Mitt hår är en enda katastrof just nu och jag har inte pengarna till att fixa det, kanske skulle Redken hjälpa mig?



Kami är den bästa frisörsalongen, klippar mig där :D

2008-05-06 @ 14:58:42
URL: http://tildaaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mitt hår ser så bedrövligt ut så att det måste vara uppsatt hela tiden. Men det skulle vara skönt att få släppa ut det och låta det få virvla runt i vinden nån gång ibland. Så på det viset kanske dessa produkter skulle hjälpa till att få mitt hår att bli fritt från tofs-fängelset.

2008-05-06 @ 15:00:03
URL: http://daloatf.blogg.se/
Postat av: LillaMia

Reser runt jorden med torrt och slitet har.

Lite fukt och skonhet skulle sitta sa underbart fint nu i var.

Med kvittrande faglar och solen i ansiktet skulle jag skutta ut i varmen sa fort det bara gar.

Och blanda solen i ansiktet med Redkens under och mitt fina skinande har.



2008-05-06 @ 17:06:29
URL: http://lillamia.blogg.se/
Postat av: Jenny C

Mitt hår är tjockt och blir fort mycket torrt när solen står på. Det är det ultimata kittet nu under ommaren för mitt hår.

2008-05-06 @ 17:17:20
Postat av: Nina H

Jag tycker att jag ska vinna för att jag blir färdig med mina studier i vår! Efter 6 år!! Äntligen kan jag bara säga! Självklart skall jag fira med en stor stor fest och vill då vara extra fin i håret! Redken Clear Moisture gör tricket! ;)

2008-05-06 @ 17:22:00
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Mitt hår är frissigt och torrt

Och jag har inte råd att klippa det kort

En sån här produkt vore bra

att ha



(dåligt rim men man måste ju försöka :-)

2008-05-06 @ 17:52:02
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Cessie

Jag vill jättegärna vinna för att mitt går (som är väldigt torrt och risigt efter vintern) skulle behöva något extra :)

2008-05-06 @ 18:11:26
URL: http://metrobloggen.se/ickebloggare
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag försöker för tillfället spara till långt hår för första gången och det är inte lätt. För att det ska växa så fort som möjligt så måste jag ta hand om mitt hår, därför skulle detta pris vara perfekt för att hjälpa mig på traven!

/Rebecca.

2008-05-06 @ 18:21:08
Postat av: ELIN

Jag har inte tänkt dra någon snyfthistoria; ge mig bara det!!! ;-)

2008-05-06 @ 18:25:40
Postat av: Petra

jag vill gärna vinna för jag har just tagit bort min hårförlängning och håret är slitet. Det skulle vara toppen med några bra hårprodukter!

2008-05-06 @ 18:27:24
Postat av: Maria

Mitt hår ser förskräckligt ut för tillfället! Men jag har inte råd att gå och klippa mig innan pengarna rullar in denna månaden. Därför vore det toppen med lite produkter som kanske skulle kunna fixa till mig i huvudet så att jag slipper skämmas.

2008-05-06 @ 18:58:37
Postat av: Malin

"För att ända sen jag började använda produkter från RedKen,

har jag insett att de är mitt hårs bästa vän"

Helt gudomliga produkter!! I just love them!!

Kram kram

2008-05-06 @ 19:48:30
Postat av: Ida

Skulle passa så fint på min badkarshylla...Och ännu bättre till mitt hår! Jag behöver bli lite vårfin. Är hudterapeut, och nu bröjar vi verkligen få fullt upp med alla behandlingar. Vilket innebär att jag bara tar hand om alla andra, glömmer lätt sig själv! Ett gött bad att avsluta kvällen är guld värt! Ha det fint i solen! // Ida

2008-05-06 @ 20:00:10
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mitt hår har blivit torrt och lär nog bli ännu torrare nu i sommar, så dessa produkter skulle passa perfekt. Försöker spara håret långt och då vill jag ju inte ha torrt och slitet hår. Så skulle bli otoligt glad om jag vann :D

2008-05-06 @ 20:10:41
URL: http://zipzo.blogg.se/
Postat av: Jenny

För jag fyller år den 12 maj, vore den perfekta presenten faktiskt eftersom jag inte har en aning om vad jag ska önska mig! Jag har långt blondt hår så det skulle verkligen behöva en återfuktare! Jag kör alltid på enkla och billiga schampoon från willys, typ sådanna som kostar 20 spänn max, får ju stå och reda ut håret en halvtimme efter haha. Kanske inte det bästa för att få bra kvalité på håret. Har alltid funderat på Redken men eftersom jag har 1000 kr att "köpa det jag behöver mest" per månad så kanske det inte är någon bra idé. Skulle vara roligt och få prova något nytt som också är så otroligt bra (har bara hört andras åsikter, men dom är nog klart bättre än willysprodukterna)

2008-05-06 @ 20:21:46
Postat av: ELIN

Jaaa, för det första gillar jag Redken, & för det andra behöver mitt hår verkligen fukt nu... inför sommaren & allt.. skulle va kul att pyssla onm sitt hår lite extra hemma ;)

2008-05-06 @ 20:37:16
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vill vinna för att det är min födelsedag just den 11 maj. Det brukar aldrig bli så mycket firande men en fin present tycker jag att jag är värd! :)

2008-05-06 @ 20:46:44
URL: http://jennieblogg.blogspot.com
Postat av: Kimmi

Mitt hår, inte jag, är värd något extra. Slitet och torrt är vad det är och saken gör det ej bättre att jag har lockigt hår som är sprött och frizzy. Inför sommaren behöver mitt hår en dos kärlek från Redken.. lite fukt och näring som får den till liv igen.

2008-05-06 @ 21:30:44
Postat av: Caroline

Motiveringen blir enkel: Jag är ju tjej, och Redken är det bästa som finns för håret!! Så självklart vill man vinna! Det är ju den här tävlingen man väntat på... :) Kram och keep up the good work!

2008-05-06 @ 22:09:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Jag skulle behöva, och då menar jag behöva, nya prdukter från Redken. Håret är mitt allt.

2008-05-06 @ 22:55:28
URL: http://sandroshe.blogg.se/
Postat av: Sanna

En enkel motivering, mitt hår mår skit!

Haha, ja. Efter många många färgningar och plattningar @ platt-tång så mår det inte alls särskilt bra och det syns.(ingen vacker syn) Jag tror lätt att rätt schampoo kan göra mkt, men självklart är jag för lat och köper det vanliga billiga på coop typ. Jag ska strax färga tillbaks till min normala ljusa hårfärg och då lär det behövas massa kurer, för det kommer slita rejält på håret. (and I love my hair) ;) i'm in it to win it.

2008-05-06 @ 23:08:38
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Tessah

Detta var verkligen en tävling för mig! :)



Jag har fått barn för 3 månader sedan och mitt hår är verkligen HEMSKT nu!

Tappar hår så det skriker om det :/



Lite nya produkter till håret skulle kännas toppen just nu och få mitt humör på topp!:)

2008-05-06 @ 23:51:40
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: sandra

Har nyligt fött barn och ammar vilket gör att min hårkvalité har förändrats förbaskat mycket och skulle verkligen behöva sig en dos bra produkter, vilket jag inte alls känner att jag kan unna mig bara sådär. så detta vore en kul surprise i min vardag med bebban!

2008-05-07 @ 00:57:54
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: Malin

En långresa till Asien i juli/augusti kommer förmodligen att slita på håret då jag kommer att bada och sola en hel del. Detta lyxpaket för håret skulle göra susen för mitt hår om det fick följa med i resväskan. :-)

Kramar!

2008-05-07 @ 07:31:03
Postat av: Ida

Nu tror jag absolut inte att jag kommer vinna, för det gör jag aldrig, men jag ger det ett försök.



Just dessa produkter köpte jag när jag var i USA. Tyvärr vägde min väska alldeles för mycket, så jag fick lägga dessa flaskor i en annan väska, som kom bort på flygplatsen i New York.



Nu har jag blekt sönder mitt hår, en kompis gjorde det alldeles tokfel, och nu går jag mest och vill raka av mig allt, pga det är som tuggummi. Vad jag skulle behöva är en riktig fuktbomb, så jag slipper gräma mig över mitt hemska hår! Annars får jag som sagt, raka av det, hemska tanke....



Redken är helt klart bäst, och den som vinner blir en lycklig människa! :)

2008-05-07 @ 09:03:29
Postat av: Louise

jag tycker att jag ska vinna eftersom att jag har varit sjuk i 5 veckor och precis som du inte kunnat träna varken förbränning eller styrka, så man har fläskat på sig lite. Skulle vara kul om iallafall håret var snyggt

2008-05-07 @ 12:24:43
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Enkelt! Jag är en fuktbesatt hårgalning där pengarna inte riktigt räcker till just nu. Skattepengar, hundar, försäkringar, o.s.v. går före just nu! Jag har ett blekt hår som behöver mycket fukt och just nu håller jag på att spara ut det till långt! Dessutom vore det kul att få göra en recension om ännu ett schampoo, då jag driver en "frisörblogg" : )

2008-05-07 @ 14:15:05
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: ALFAHANNA

Jag tycker att jag borde vinna för just nu ser mitt hår ut som ett dött djur.

2008-05-07 @ 15:19:53
URL: http://alfahanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tycker jag borde vinna eftersom mitt långa hår känns som en hästsvans. Det är torrt och slitet och behöver verkligen fukt! Men med så långt och tjockt hår jag har krävs det mycket schampo, vilket blir dyrt i längden. Och jag är ju bara en liten fattig student.

Därför hade jag gärna sett dessa underbara flaskor i mitt badrum!



Hade vårdat dem ömt som om de vore min hund!:)

2008-05-07 @ 15:36:46
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Camilla

Jag skulle behöva och vilja vinna för att jag tyvärr nästan föstört mitt hår med hemmablekning och det är nu så torrt och poröst att det går av av minsta lilla.

Men jag har absolut lärt mig av mina misstag och gör aldrig om det! Sedan är jag sjukskriven och har inte mycket pengar över efter hyra mm till att köpa dyra hårgrejer även fast jag behöver. Lite dum som man är prioriterar jag ofta andra grejer.

Vill väligt gärna vinna så jag kan få lite bukt med mitt hår!



Kram Camilla



[email protected]

2008-05-07 @ 17:45:01
Postat av: Emelie

Jag behöver vinna för att mitt hår är så himla torrt och slitet. För över ett år sen färgade jag mitt hår från brunt till blont. Inte smart. Jag fick blondera håret 6 gånger. Du kan ju gissa själv hur slitet det blev. Jag klippte sen av ca 2 dm av håret, men det är fortfarande slitet. Använder aldrig plattång eller locktång för jag vill inte slita mer på håret. Men jag skulle behöva ett riktigt bra schampo och balsam som ger tillbaka fukten och glansen.

2008-05-07 @ 20:11:37
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: Ella

Min frisör brukar säga att jag har spindelvävshår.. jättefina(alltså tunna) hårstrån. Trots detta är det inte livligt utan hänger mest rakt ner. Behöver lite stuns och liv, klarar inte det utan hjälp. Tack!

2008-05-07 @ 20:42:25
URL: http://frisbee.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle vvilja vinna detta för att jag har väldigt tunna & spröda hårstrån som behöver mkt fukt, så detta kit hade passat mig perfekt då det verkar som jag behöver en riktigt kvalitetsbehandling för mitt hår. Har inte lyckats hitta det som är perfekt för mitt hår,provat många dyra märken,men inte detta dock!

Så jag håller tummarna väääldigt hårt!Mitt störta problem att alla sorter tynger ner mitt hår så det ligger platt o livlöst hade vart kul o testa om detta skulle funka på mig=)

2008-05-07 @ 21:11:12
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: noatina

Därför att att jag har fått avboka min och min sambos utlandsresa pga min JÄVLA panikångest....har det jävligt jobbigt just nu och skulle vilja ha en ljusglimt i mitt liv....:(...

2008-05-07 @ 22:12:35
Postat av: sandrao

jag har inte varit hos frisören sen 26 dec 07! det säger en hel del om hur mitt hår kan se ut vid detta laget. ska visserligen till frisören nu 13 maj, men det vore pricken över i:t att även få sjukt bra hårprodukter! (blir som en nystart lixom)

2008-05-08 @ 11:19:24
URL: http://sandrao.blogg.se/
Postat av: Sanna

FÖr att jag helt enkelt tar examen om två veckor och vill vara så snygg som möjligt i håret :)Efter fyra år av pluggande har håret glömts bort, nu behöver det väckas!

2008-05-08 @ 14:31:52
Postat av: Rebecka

Jag är kritisk till Redken efter att ha använt det för ett gäng år sedan.

Jag skulle behöva omvändas, kanske?

-Och om produkten håller vad den lovar så ska jag bli storkund på kami.

2008-05-08 @ 14:55:11
Postat av: Rebecka

Jag är lite kritisk till redken efter att ha använt det för några år sedan. Jag skulle kanske behöva omvändas!? Och om så sker bli en storkund på Kami i Linköping eftersom jag med lätthet skulle kunna ha vägarna förbi. Jag förbrukar en hel del balsam i mitt stressade hår.

2008-05-08 @ 14:58:41
Postat av: Rebecka

hoppla, jag trodde inte att det första inlägget kom med. sorry.

2008-05-08 @ 15:00:42
Postat av: Amanda

Därför att det börjar bli min tur att vinna en tävling nu! :D

2008-05-08 @ 15:18:50
URL: http://iomia.blogg.se/
Postat av: anna

anledningen till varför just jag ska vinna är nog lite komplicerad eller så är det bara jag som vill röra till det ;) Men jag ahr färgat håret regelbundet sedan 12 årsålder och det börjar verkligen visa sig nu. Mitt hår är oerhört torrt och sprött och det sänker mitt självförtroende till botten eftersom ALLA andra verkar ha så himla fint hår. Och den kommande månaden har jag hur mycket utgifter som helst och sen är ju sommaren här och det vet ju de allra flesta vad det innebär för håret (självmord!) så snälla snälla någon gör så att jag vinner så slipper jag bli flintskallig innan jag fyller 20.

2008-05-08 @ 15:33:46
URL: http://angelaa.blogg.se/
Postat av: Frida

stackars fot

2008-05-08 @ 16:42:46
URL: http://allasfrida.blogg.se/
Postat av: Tess

Kort o gott, jag behöver vinna ett set. Jag har inte vågat gå till frisören sen jag var sjutton och är idag 24. Jag vågar inte ens gå in till en frisör salong för att köpa deras produkter. Jag är rädd att de ska håna mitt slitna hår, Snälla snälla pick me. Tusen kramar från den frisör rädda Tess !

2008-05-08 @ 19:14:55
URL: http://thefairytalesoftess.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag skulle behöva något som inte tynger ner håret. Mitt hår är tjockt o tungt så jag kan knappt sätta upp det.

2008-05-08 @ 21:19:30
Postat av: Linn

Har varit brunhårig ändå tills nu när jag bestämde mig för att få fram mitt naturliga blonda, vilket jag tyckte skulle vara fint timm sommaren=) Fint blev det också, men blekning tar alldeles för mycket på håret så nu är det alldeles "frissigt". Det har även tunnats ut och ser lite tort ut. Kör med hårinpackning, men jag tror att mitt hår skulle bli super med lite REDKEN produkter;)

2008-05-09 @ 22:21:13
URL: http://llinnnyman.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej. Jag borde vinna för att jag har plågats med svart hår länge som jag gärna har velat ha ljusare men inte vågat färga på grund av att mitt hår redan är så slitet och jag var rädd att det skulle gå av. I förrgår gick jag dock till frisören och blekte det. Det gick inte av men det är hur risigt och torrt som helst. Så jag skulle behöva en bra uppsättning av proffsprodukter för att återfukta mitt stackars hår.

2008-05-10 @ 10:45:01
URL: http://morrison.blogg.se/
Postat av: Karoline

Halloj!

Jag vet inte ens var jag sak börja, men jag ser verkligen ut som en rotborste i håret! Jo, det är sant! Jag är nämligen en krulltott som står dagligen och gör mitt hår rakt! Vad mitt hår nu skulle behöva är en riktig stor dos av just fukt!



Tack för en bra blogg!

/Karoline

2008-05-10 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0