dagens I-landsproblem


Jag måste faktiskt säga att gelen sitter riktigt bra. jag gjorde naglarna den 14 oktober och de sitter som klister & de ser fortfarande fina ut. Då ska vi räkna in att jag har byggt och slitit på dom ovanligt mycket, har även slarvat med handslar när jag varit i vatten.

Men nu till dagens I-landsproblem, efter att naglarna var täckta med målarfärg slet jag bort en bit & nageln följde med. Så dagens I-landsproblem är att jag måste gå & fixa til nageln.

Vill ni få naglar som sitter ringer ni Mathilda Dahlin 0709-572279 som finns på Studio Fitness i Linköping

Kommentarer
Postat av: emilia

hur mkt kostar det

2008-11-04 @ 00:51:20
Postat av: Viktoria

Jag går hos en tjej, Madeleine, som sitter hos Face på Platensgatan och hon är extremt duktig! Jag gör mina naglar var 6-7:e vecka och då är naglarna fortfarande fina när det är dags att göra nya. Ha det bra och lycka till med din nya solstudio. //Viktoria

2008-11-04 @ 22:23:46
Postat av: Viktoria

Jag går hos en tjej, Madeleine, som sitter hos Face på Platensgatan och hon är extremt duktig! Jag gör mina naglar var 6-7:e vecka och då är naglarna fortfarande fina när det är dags att göra nya. Ha det bra och lycka till med din nya solstudio. //Viktoria

2008-11-04 @ 22:25:01
Postat av: Karin

Hade jag LÄTT gjort men de blir en bit o åka från Karlskoga...too bad! Vet inte riktigt var jag ska fixa naglarna här i staden... =)

Lycka till m nya bolaget vännen =)

2008-11-05 @ 15:13:13
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0