bye bye blue glitzy

welcome dark glitzy.

Jaa ni, mina damer & herrar i morgon är sista dagen för er att skåda den här designen. Natten till torsdagen kommer det hända grejor. En mörkare  & tuffare blogg kommer att ta plats. Det nya domännamnet är glitzybloggen.se men jag tror att ni kommer skickas vidare till den adressen även om ni skriver in glitzy.blogg.se

Det är spotlife som har tagit mig under sina vingar, jag vet att de söker fler bloggare. Besök sidan och skicka in en ansökan du också. De har mycket bus på gång vilket ska bli kul att få ta del av.



Kommentarer
Postat av: Nelly

spännande! alltid kul med förändring. : )

2008-10-08 @ 09:19:54
URL: http://martanelly.blogspot.com
Postat av: ParisLisa

Ah vad kul! Kanske gör en ansökan, men med mina futtiga besökare sa blir det nog inte accepterat... ;) Skulle verkligen vilja ha en ny design!



Ha en bra dag! Kram

2008-10-08 @ 11:49:51
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0