F L Ä B B

Jag har inte tränat sedan den 2 okt, eller nej då var jag bara ute & gick, jag har inte tränat ordentligt sedan den sista dagen i september. Och mina vänner, det börjar synas på benen. Fy fan vad skiten sätter sig lätt nu. Jag känner mig äcklad.

Grejen med mig är att när jag tränar bra sköter jag kosten bra. När jag är sjuk & inte tränar trycker jag i mig mer än när jag tränar. Det är enkel matematik, jag äter för mycket och rör inget på mig. I det här fallet blir inte 2 plus 1 minus, utan trippelplus.

Nu kommer jag bygga på lokalen hela helgen och mat tar man vad som finns i närheten. Men på måndag ska jag äta gröt, gröt, sallad, sallad, gröt osv och jogga. På onsdag - fred blir det sthlm och då blir det dåligt med träning. Men maten ska skötas nu.

Så fort lokalen är färdigbyggd kommer jag köra stenhårt med mat & kondotion. styrkan skiter jag, nu ska jag bli hård & snygg. Trött på det här fläbbet på benen, vill ha tillbaka min snygga stjärt som alla en gång pratade om.

Sådär ja mina vänner, nu har jag rensat lite och nu blickar vi framåt

Kommentarer
Postat av: Åsa

Blir man mer hård av kondition än av styrka menar du?

2008-10-10 @ 22:34:24
Postat av: Lina

Hahaha,,, jag är likadan!

Undra varför man gör så... =/

Go natt!

2008-10-11 @ 02:18:06
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: A

HEJ ALLIHOPPA!



VILL DU HA CHANSEN ATT VINNA 1 COOLT LINNE + 2 SÖTA CUPCAKE BERLOCKER SKA DU VARA MED OCH TÄVLA PÅ www.amandajosefine.blogg.se



LYCKA TILL! / AMANDAJOSEFINE

2008-10-11 @ 03:15:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: C

Tvångstankar någon..? "Jag känner mig äcklad" - fint att du inspirerar unga tjejer så bra, jag känner mig helt ärligt äcklad av ditt inlägg och tycker du är ganska besatt av din kropp som reagerar så.. Kanske dags att skaffa hjälp?

2008-10-11 @ 12:54:05
Postat av: Philip

Nice blogg. Träääna <3

2008-10-11 @ 20:25:30
URL: http://philipalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0