inte superkvinnan

Ibland tror jag att jag är en superkvinna & orkar hur mycket som helst. Men så är inte fallet, det har jag fått känna på idag.
MEN om jag var en superkvinna skulle det se ut så HÄR.

UPDATE:
En av de 4 bloggarna (Jimmy) på wixtrömbloggen ringde & skällde ut mig precis. Jag har ju inte hittat inlägget genom att googla på superwomen + make your own mooowieee. Utan det var ju Jimmy som länkade till sin töntiga film så jag var tvungen att göra en bättre. Men nu har jag sagt vart jag snodde idén ifrån så nu är allt frid & fröjd. Ni kan väl besöka bloggen så blir alla 4 väldigt glada.


Den fantastiska fyran

Kommentarer
Postat av: Theres

Hahahhaa! Vad gullig du var!

2008-10-09 @ 19:47:15
Postat av: Josse

Snygg blogg =)

2008-10-09 @ 19:56:50
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Malin S

Jösses vilken idiot den där Jimmy. På vilket sätt skulle han ha "patent" på den websidan. Aldrig att jag klickar in mig på den bloggen ;) Ha en bra kväll ! Du var förresten stencool som superwoman. Tusen gånger bättre än Jimmy (det vet jag trots att jag inte sett den ha ha)

2008-10-11 @ 21:35:15
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0