monday


klicka på bilden för att se lite smycken

jag har haft myskläder på mig hela dagen eftersom jag är sjuk. men jag är så jä*la uttråkad så jag klädde på mig en outfit som jag skulle ha haft om jag varit frisk.

Försökte få med Carro ut på en promenad men det gick inte så bra:
jag 21.56: ska vi gå ut & gå?
carro 21.58: nu? är du inte klok. jag ska gå & lägga mig nu. och du behöver ta det lugnt, du e ju sjuk
jag 21.58: men det kryper i hela kroppen
carro 21.59: det är för att du är en träningsnarkoman. men din lilla kropp behövr faktiskt ta det lite lugnt nu när du inte är frisk- så du får stå ut.
jag 22.0: amen sov så gott då
carro 22.01: ska försöka..du också knäppis, krya på dig. puss & kram
jag 22.02: ska gå ut själv & bli våldtagen på ditt samvete

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ah riktigt snyggt, älskar shortsen och kavajen!

Snygg kombo!

2008-10-08 @ 15:03:45
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0