Som en saga


Nu finns äntligen Saga Lova i butiken glitzy.se Jag har provat alla 4 plaggen & är stormförtjust i allihopa. Skynda & fynda innan dom tar slut. De kommer inte in mer förräns till våren så klart. Men då är den nya modeller som gäller.

Pennkjolen är helt underbar i färgen & modellen. Den andra kjolen med knyt i midjan har det trendiga mönstret ART. Toppen är så cool men samtidigt avslappnad, passar till allt. Sist men inte minst den snygga klänningen med knyt, man kan knyta den båade fram & bak. Ohhh vad fina, måste ha ett av varje plagg tror jag :)

Kommentarer
Postat av: sandra

nästa gång ska jag hälsa iallfall(om du inte ser allt för upptagen ut,hehe.) det är väl inget fel med mjukiskläder ibland,haha! :)

2008-10-15 @ 21:00:48
URL: http://sandrao.blogg.se/
Postat av: Sanna



Gillar verkligen den med stora rosetten mitt på maggen!

2008-10-15 @ 21:10:03
URL: http://sannossi.blogg.se/
Postat av: Anna

haha men gud, modellen är ju min lärare! Fin som alltid!

2008-10-15 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0