Speeding


Jäklar vilket tempo det var igår. Vi käkade tapas på Bauer, helt fantatiskt gott. När vi hade druckit och ätit var det dags att gå till nästa ställe. Ner på Rouge resturang och tog något som liknande fernet, fast med körsbärssmak + mycket godare kan jag lova. Skål och vidare till rouge bar, ett glas vitt vin som jag mer eller mindre fick hälla i mig. Det var dags att gå vidare till Reisen i gamla stan. Där blev det goda drinkar kan jag lova.

Här avvek jag medans de andra fortsatte på speedbarrunda. Jag mår bra idag vilket jag inte skulle ha gjort om jag hängde på.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

fina färglada flickor=)

den där tävlingen du hade va det ingen som vann va?

:-(



kram

2008-09-05 @ 11:36:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Haha vilken karaktär du har. Om man ändå vore så duktig själv att man gick hem i tid :) Ha en trevlig fredag! Kram Sussi

2008-09-05 @ 13:14:16
URL: http://solrosset.blogg.se/
Postat av: johanna

hej! jag undrar bara vad jag ska äta på kvällen när jag kommit hem efter träningen. Kommer hem vid 20-21 tiden och då vill man inte trycka i sig en middag direkt..undrar om din frukostsmoothie skulle vara ett bra alternativ?eller behöver jag något mer? äter helst inte bröd...tack förr all inspiration!

2008-09-05 @ 14:28:14
Postat av: johanna igen

hej glömde skriva min e-post innan..

2008-09-06 @ 18:33:31
Postat av: Brunetten Sanna E

Gud vad fin du e vännen!

Och gratulerar till tidningsartikeln ;)

2008-09-10 @ 11:13:48
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: glitzy

johanna: måste veta hur du äter resten av dagen

2008-09-10 @ 20:39:58
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: johanna

till frukost äter jag havre-och quinoagröt med mjölk och lite hallonsylt, en omelett gjord på 1 ägg + 1 äggvita, 1 kopp grönt te. till lunch blir det skollunch (varierar). sen försöker jag äta något innan jag tränar, antingen något litet mellanmål eller middag (beror på tid). har tänkt att jag kanske ska börja med någon proteindryck istället eftersom jag har så kort med tid mellan skola-träning och jag åker ofta direkt från skolan till träningen. om jag känner mig hungrig på eftermiddagen blir det någon frukt eller smörgås mellan skollunch och mat innan träning. jag tränar ca 5-6 dagar i veckan.

2008-09-11 @ 13:54:31
Postat av: glitzy

johanna: tycker du ska ta en proteindrink & en frukt innan träningen och äta middag när du kommer hem. spelar ingen roll att det är sent. hinner du äta middag innan träningen tycker jag du ska ta proteindrink & frukt efter

2008-09-11 @ 19:18:24
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: johanna

tack så jättemycket för hjälpen :)du har inget bra tips på proteindrink? hade tänkt mig pharmadiet från dahlblads men den kanske inte är bra?

2008-09-11 @ 20:23:31
Postat av: glitzy

johanna: det finns massor. men se till att du köper endast proteinpulver. kolla på näringsinnehållet så det innehåller massa kolhydrater och kcal

2008-09-12 @ 10:24:48
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0