Hårvård

133655-219Redken är en riktig favorit. Efter att jag har tvättat håret har jag alltid i antisnap (längst till höger). En inpackning som man låter va i. SKyddar & reparerar.

Moist Ends (silverflaskan) har man i topparna efter man duschat. Det ger en himla fin glans och gör att håret blir mindre statiskt.

Heat Glide (bruna flaskan) är en olja som är superdrygt skyddar mot värme. Så fönar du & plattar håret är denna perfekt.

Sist men inte minst Vinyl Glam. En spray av detta så glänser hela håret som en nyvaxad bil :)

Kommentarer
Postat av: becka

åh jag har läänge velat testat redken men det är ju ganska dyra produkter. men nu när jag ser att du rekommenderar de så ska jag fasen ge mej det själv i julklapp:D

2006-12-16 @ 15:04:51
Postat av: glitzy/charlotte

becka: man kan köpa det mycket billigare på ebay. men frakten däremot är dyr eftersom det väger en del. om du vill kan jag hjälpa dig att ta gram en bra säljare på ebay. säg bara till.

2006-12-16 @ 16:45:10
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Min frisör kör bara med Redken grejer och jag brukar också göra det för det mesta. De är super bra.

2006-12-17 @ 17:53:49
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Postat av: becka

ja gärna! det skulle vara jättesnällt ifall du ville ta fram någon bra säljare:)

2006-12-18 @ 08:49:01
Postat av: glitzy/charlotte

ok då gör jag det...det kommer att komma upp ett eget inlägg om det idag eller i morgon. håll utkik:)

2006-12-18 @ 09:34:50
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0