tatoo

Till min mammas förtvivlan ska jag ta & tatuera mig vid 24 års ålder. Min bästa kompis Lena undrade om jag hade någon slags kris. Haha. Nej det har jag inte, jag har velat detta länge, men har bara inte kommit på vad & vart. Men nu är jag nästan säker :) Jag vet vart, men jag står mellan 2 olika typsnitt. Vilket språk det än blir på så kommer det att stå mitt namn, Charlotte.

Den 5 januari 16.30 smäller det. Ångrar jag mig en vacker dag, ja då får jag väl bekosta en laser som tar bort den.

Ni får inte se vad det blir förrän den är klar. El jo kanske. Vi får se hihi. God natt & sov gott

Kram "Challe"

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska oxå tatuera mej .. pappa är galen.. ett hjärta på vänstra hanleden.. i jan

2006-12-31 @ 00:41:51
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Postat av: glitzy/charlotte

ett litet hjärta? ifyllt eller bara konturerna på det?

2006-12-31 @ 10:01:31
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Snälla lilla gumman, tänk dig för. Hoppas att du kommer på bättre tankar!

2007-01-02 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0