Fredag

Den här dagen har bara rullat på ( har ju inte ens hunnit blogga;) ), det har jobbats, tränats, handlats, städats, tvättats och till sist kl 20 kom älsklingen hem med mat och vi slog oss ned framför Idol. Jag håller på markus. Han är ju bara för bra.

På gymet blev det triceps och axlar och lite mage. I morgon blir det en träningsfri dag, det behövs. Men starta dagen med en härlig promenad skadar inte.

Jag är lite sugen på och köra träningsoutfits i bloggen. Tycker det finns så många bloggar redan där vi alla lägger ut dagens kläder (men det kommer jag fortsätta med). Men jag har inte sett någon blogg som visar outfits på gymet. Finns det?

Söndag är det träning igen och då kommer det en bild:)

ha en superbra helg
kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0