Även min första lista

De flesta listor är så tråkiga och oändligt långa. Men denna gillade jag och jag "snodde" den från min favorit blogg Lazy Girl.


Ditt namn: Kalla mig vad ni vill
Längd: 166 cm
Spelar du något instrument: Nej men det vore kul.
Vem är snyggast: Svårt att säga. Finns mycket snyggt där ute. Min kille är en riktig goding;)
Vem vet mest om dig: My old friends from Karlskoga & Madelene L
Vad vill du ha just nu: Något att äta.
Vilka sjukdomar har du: Inga så vitt jag vet
Fobier: Har inga direkta
Känner du en snygg kille: Oh yes, min J
Har du körkort: Ja och vill ta mc-kort

Åsikt om jultomten: Vad finns det att säga förutom att han inte finns på riktigt.
Vill du gifta dig: Ja och gärna inom en snar framtid.
Tycker du att du är attraktiv: För det mesta
Din hårfärg och frisyr: Blond page
Skolväska just nu: Eftersom jag jobbar så har jag ingen
Har du glasögon:  Nej, bara solglas
Hur ser din plånbok ut: En LV med alldeles för mycket skit i
Favorittv-program: Oj kan inte välja men Desperate Houswifes, greys anatomy, lost, heroes, 24, dr house, dexter mf är väldigt bra:)
När ska du festa nästa gång: Gjorde det i förrgår & det kommer nog dröja till nästa helg
Vad köpte du senast: En sportdryck efter gymet
Hur mycket pengar har du: Vill alltid ha mer
Hur svarar du i telefonen hemma: Beror på vem som ringer.
Senast kramat: Jocke min sambo
Vem sov du hos senast: Syrran
Stjärntecken: Virgo
Ögonfärg: Milerade
Kroppsform: Vältränad med lite för mycket fett på röven
Kall favoritdricka: Cola med is & citron eller en bacardi breezer
Varm favoritdricka: choklad med grädde
Alkoholhaltig favoritdricka: Jag är väldigt såld på rödvin
Säger ofta:  tråkigt svar men jag vet inte?
Saknar du någon: Ja
Du fikade senast: Varje dag på jobbet
Senast sedda film: Göta kanal 2

Hur känner du dig nu: Bakis & trött
Kan du laga mat: Jajemän
Vad pluggar du: Inget
Vad tycker du om fötter: Äckliga om jag inte tycker om personen som de sitter på
Är du smart: Jag tror att jag är dummare än vad jag är. Kanske lite trög men ganska så smart
Snarkar du: Nej.
Lesbisk: Nej
När och varför grät du senast: När jag såg på greys anatomy hihi


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag är 1,71 :S

2007-04-10 @ 21:29:32
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: Jennie

Kul lista! Grinar åxå till Greys!haha

2007-04-11 @ 08:34:28
URL: http://enannanjennies.blogg.se
Postat av: Linda och Atta

Hej :) Va gullit av dig att skicka info om tröjan. Hade vart riktigt kul om man kunde beställa den :D Du får gärna höra av dig till oss om det går att beställa, vi vill gärna ha den. Hör av dig till [email protected] Kram kram fin blogg förresten!!

2007-04-11 @ 10:03:49
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: Alexandra

Åh det där gjorde min dag bättre :D det blir en beställning direkt då

2007-04-11 @ 10:36:34
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det var ändå dagens nyhet :)

2007-04-11 @ 10:50:28
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Anonym

oh, rolig lista :D

2007-04-11 @ 15:28:34
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0