Coola glas

image738
Trenden solglasögon har expanderat kraftigt de senaste åren. Och de har bara blivit större och större. Men nu har de nått sin topp och är på väg mot den nättare stilen igen. Smalare ram, framför allt på sidorna. Tyvärr är det nog sista säsongen för pilotmodellen. Jag älskar dom och kommer att fortsätta bära dom i flera år till.

De på bilden som Jessica Biel bär kommer från Marc Jacobs. Visst är dom coola? Jag vill ha flera par i olika färger då man kan byta efter humör och kläder:)

Vilken är din favoritmodell på solglas?

Kommentarer
Postat av: Jamie

Helt klart pilotbrillor. Har alltid haft sådana även innan det var riktígt "inne" då skrattade alla åt dom, men nu har ju så många sådana att ingen säger något. Jag kommer att använda mina pilotbrillor länge till...
Ha en riktigt trevlig helg, hoppas ni har lika fint väder som vi har här i Sthlm..
Kramar/Jamie

2007-04-13 @ 15:04:49
Postat av: Anette

Jag gillar stooora! Men pilot passar inte på mig. Dock ser ju Jessica Biel fantastisk ut i dem hon har, skitsnyggt!

2007-04-13 @ 20:09:59
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Sussi

Häftiga! Jag har också ett par röda solisar, skittuffa :D
Tycker faktiskt om de stora flugmodellerna, men även pilotbrillorna och de klassiska wayfarers:en. Mina favoriter är dock ett par rosa Ray ban som liknar de på bilden, underbart snygga!
Ha en fin kväll :)

2007-04-13 @ 21:16:31
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Pam!

Hej Charlotte!

Jag vill verkligen ha dessa brillor, tror du att man kan hitta dom på ebay?

2007-04-13 @ 21:34:36
Postat av: glitzy

pam: ja det tror jag att man kan..allt finns på ebay, eller nästan allt:) kolla in vad modellen heter först...kanske finns med på marc jacobs hemsida?

2007-04-13 @ 21:36:55
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: H

Gillar med pilot...Köpte ett par runda stor solisar i början av våren som jag blev jätte förtjust i skulle kunna tänka mig ett par sådana i vitt med!

2007-04-13 @ 22:10:10
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: nollåttan

har ett par nästan exakt likadana fast i grönt....h&m 59 kr! hihi
få se, har köpt hela 4 par solglajjor i år. Är riktigt nöjd med ffa de svarta som du tipsade om. och de gröna ovan, fast de är lite ljusa.
vanligtvis brukar jag satsa på ett par märkessolglasögon varje år, men i år skippar jag det.

2007-04-14 @ 08:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0