Ingen kan stoppa mig

Jag är fortfarande sjuk, men mår ändå ganska bra idag och känner mig hyfsat pigg. I morgon ska jag nog ta mig till gymet, julmaten börjar sätta sig lite väl mycket ;) Som någon skrev i bloggen: du ser lite gravid ut på korten, är du det?
hihi nej nej, julmaten som sagt ;)

I dag har(ät fortfarande) jag varit så aktiv. Började min dag med Linköping - Arlanda, Arlanda - Linköping. Alltid kul att spendera 4 & 15 min i en bil. Trafilken flöt på bra som tur var. Jag körde inte för att jag hade fått en knäpp idé, utan för att skjutsa min min sambo ´som tog ett plan till boden, hälsa på lite vänner och släkt.

Väl hemma gjorde jag ingen nytta. Men efter att jag hade vilat en stund var det dags att köra igång. Ingen kan stoppa mig när jag väl har börjat. Bilen var så skitig så en tvätt satt bra på sin plats. Efter det lärde jag mig något nytt: att fylla på olja i bilen. Det är tydligen viktigt att man inte häller i för mycket. Sen var det dags att handla och laga mat. Jag gör köttfärssås. Jag är riktigt kass på det men jag har en riktig god på gång idag tror jag. Hemligheten är tydligen att ha hela konserverade tomater i och att den ska koka i minst en timme. Om den blir god kommer receptet att publiceras på bloggen senare.

Oh, jag tvättar också, När maten och tvätten är klar ska jag kolla på roomservice och sedan blir det att jobba lite med shoppen (glitzy.se). Sen är jag nog helt färdig, och då blir det mys i sängen med kissarna framför en film.
image1768

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad har ni för bil? :) Ser riktigt fräsch ut!

2007-12-27 @ 01:41:10
Postat av: glitzy

sarah: en mercedes slk 350 :)

2007-12-27 @ 10:31:48
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0