Kille? Sjysst stil?

image1659



















Har du någon pojkvän, sambo eller kompis som klär sig snyggt? Eller är du helt enkelt bara en kille som läser min blogg? Då tycker jag att du ska anmäla honom/dig till Cafés tävling som de precis har dragit igång på nätet. Den heter "Sveriges bäst klädda vanliga man" och handlar om exakt det
du tror. De letar nämligen efter helt vanliga killar i Sverige med grymt bra stil ­ alltså inga kändisar!
Priset till vinnaren är kläder från Björn Borg för 50 000 kronor, en modeplåtning i Café som publiceras senare i vår, samt äran att titulera sig
"Sveriges bäst klädda vanliga man 2008".

Hmm tror nog jag ska skicka in sambon, men han skulle antagligen inte ställa upp på fotograferingen.

Kommentarer
Postat av: Byron

Jag är kille och läser din blogg.
Jag gillar kläder men min stil är nog alldeles för vanligt tråkig.

Mina favoritmärken är Boomerang och Fred Perry. Köpte ett par ACNE jeans för ett tag sedan som jag bara älskar.

Både du och din kille har schyssta kläder!

2007-12-05 @ 09:30:16
URL: http://bloggis.se/celadus
Postat av: glitzy

byron: men det är ju bara att testa, ingen förlorar på det? acne har riktigt sjyssta jeans..

2007-12-05 @ 13:42:24
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0